Noworoczne okazje inwestycyjne w Grupie Murapol
Początek nowego roku to świetny moment, by zrealizować odkładane wcześniej plany i w końcu zainwestować w nieruchomość. Według ekspertów rynkowych to wciąż jedna z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych metod pozwalających zarówno na bezpieczne ulokowanie, jak i pomnażanie kapitału. Gdzie i w jakie nieruchomości inwestować? Z pomocą przychodzi Grupa Murapol, która rusza z noworoczną promocją. W ramach styczniowej puli deweloper oferuje 329 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w aż 14 miastach.
W dobie zawirowań gospodarczych i rynkowych warto podjąć decyzję o ulokowaniu swoich środków w nieruchomość u sprawdzonego dewelopera. Poszukując atrakcyjnych ofert warto więc zainteresować się nową promocją Grupy Murapol, w ramach której do dyspozycji klientów zostało postawionych 329 nowoczesnych mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w 19 nieruchomościach na terenie: Bielsko-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Wieliczki i Wrocławia. W cenie zakupionego lokalu z pakietem bonusów można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe w podziemnych halach garażowych lub naziemne, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Styczniowa promocja Grupy Murapol to dobra okazja inwestycyjna – wartość pakietu bonusów może sięgać nawet 177 tys. zł!
- Sytuacja na polskim rynku mieszkaniowym, mimo iż lepsza niż w innych częściach Europy, nadal stanowi wyzwanie. Rosnące koszty inwestycji, ograniczona dostępność atrakcyjnych działek pod nowe projekty, brak przewidywalności w sektorze oraz budowanie zgodnie z aktualnymi, coraz wyższymi normami sprawiają, że ceny lokali z roku na rok są coraz wyższe i wiele wskazuje na to, że trend ten będzie kontynuowany. Choć w trakcie pandemii w 2020 r. wiele osób prognozowało załamanie rynku, to jednak tak się nie stało. Nieruchomości nadal cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów, są stabilną lokatą i w dłuższej perspektywie zyskują na wartości. Inwestowanie nie musi być tylko kupnem lokalu w celu późniejszego odsprzedania z zyskiem lub wynajęcia długoterminowego. Można też ulokować środki w jednym z naszych apartamentów inwestycyjnych i czerpać zyski z najmu krótkoterminowego. W styczniowej puli promocyjnej klienci znajdą zarówno nowoczesne mieszkania z innowacyjnymi udogodnieniami w większych i mniejszych miastach, jak i inwestycje w miejscach, które przyciągają rzesze turystów – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Akcja promocyjna dewelopera trwa do końca stycznia. Listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych oraz wartość pakietu bonusów przypisanych do poszczególnych lokali można poznać wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej kampanii.
![Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1230624826,w_264,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
![Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1648690666,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.