Komunikaty PR

Noworoczny Mieszkaniowy Dzień Otwarty w Grupie Murapol z dodatkowymi korzyściami

2024-01-18  |  14:00
Biuro prasowe

Początkiem stycznia ruszyła nowa promocja Grupy Murapol, z której mogą skorzystać zarówno osoby zdecydowane na zakup własnego mieszkania, jak i poszukujący bezpiecznego oraz sprawdzonego sposobu na ulokowanie i pomnażanie swoich oszczędności. Dla klientów, którzy chcą lepiej poznać noworoczne okazje inwestycyjne, deweloper organizuje 20 stycznia Mieszkaniowy Dzień Otwarty. Odwiedzając w tym dniu wybrane biuro sprzedaży Grupy Murapol i wybierając lokal objęty noworoczną promocją mieszkaniową można liczyć na jeszcze więcej korzyści.

Styczniowa pula promocyjna obejmuje 329 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów o wartości nawet 177 tys. zł. Nowoczesne lokale dostępne są w 19 nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Wieliczki i Wrocławia. Co można otrzymać w cenie lokalu z pakietem bonusów? Wybierając mieszkanie lub apartament inwestycyjny w styczniowej promocji można zyskać rabat, nawet 2 miejsca postojowe w podziemnej hali garażowej lub naziemne, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu.

- W związku z pierwszym w tym roku Mieszkaniowym Dniem Otwartym przygotowaliśmy dla naszych klientów specjalną niespodziankę. Jaką? Szczegółowe informacje na ten temat będzie można uzyskać u doradców, dlatego już dziś serdecznie zapraszamy do odwiedzenia 20 stycznia wybranego biura sprzedaży w swoim mieście. Mogę tylko powiedzieć, że dla osób, które w tym dniu zdecydują się na zakup lokalu z naszej styczniowej promocji przygotowaliśmy jeszcze więcej mieszkaniowych korzyści. Warto zatem wejść w 2024 rok z nową energią, zrealizować odkładane do tej pory plany. Nasz Mieszkaniowy Dzień Otwarty to idealna okazja, by upolować okazje inwestycyjne oraz zyskać dodatkowe bonusy – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Sobotnie spotkania odbędą się biurach sprzedaży dewelopera w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Doradcy dewelopera będą do dyspozycji klientów jak zawsze od godz. 9.00 do 14.00. Promocyjną listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w wybranym mieście można poznać jednak już dziś – wystarczy tylko wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej styczniowej kampanii Grupy Murapol.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.