Komunikaty PR

Panattoni wspiera walkę z koronawirusem – sprzęt za 500000 PLN trafi do szpitali

2020-05-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, przeznaczył 500 000 PLN na kupno sprzętu dla trzech szpitali. Placówki w Szczecinie, Białymstoku i Poznaniu zostały wybrane w konsultacji z Ministerstwem Zdrowia. W ramach pomocy deweloper dostarczy maseczki medyczne, rękawice nitrylowe, termometry bezdotykowe oraz opakowania czepków medycznych.

Wsparcie dla najbardziej potrzebujących. Panattoni wspiera walkę z koronawirusem (SARS-CoV-2) i działa tam gdzie pomoc jest najbardziej potrzebna. Po konsultacji z Ministerstwem Zdrowia deweloper wybrał szpitale, które wymagają pomocy w największym stopniu. Sprzęt za 500 000 PLN trafi do trzech placówek: Szpitala Klinicznego im. H. Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Białostockiego Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej-Curie oraz Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie. Deweloper dostarczy łącznie 100 000 masek medycznych, 200 000 rękawic nitrylowych, 300 termometrów bezdotykowych oraz 100 opakowań czepków medycznych. Sprzęt został zakupiony od jednego z klientów Panattoni.

Zakup medycznego asortymentu przez Panattoni komentuje Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni, : „Koronawirus jest szczególnie dużym zagrożeniem dla personelu szpitali, który działa na pierwszej linii w walce z pandemią. Dlatego pomoc z wielu stron jest konieczna Dostarczenie niezbędnego sprzętu to nie tylko chęć wsparcia, ale również wyrażenia wdzięczności dla bohaterów, którzy każdego dnia pomagając potrzebującym, ryzykują zachorowanie na Covid-19”. I dodaje: „Bardzo zależało nam, żeby asortyment był najwyższej jakości i dotarł do najbardziej potrzebujących placówek. Konsultacja z Ministerstwem Zdrowia oraz podjęcie współpracy z liderem w swojej branży pozwoliło spełnić oba warunki”.

Przekazanie 500 000 PLN na sprzęt to kolejne działanie Panattoni, wspierające personel medyczny w czasie pandemii SARS-CoV2. Deweloper bierze również udział we wspólnej inicjatywie branży nieruchomości #property4heroes. Akcja jest wyrazem podziękowania za ciężką pracę i poświęcenie lekarzy, pielęgniarzy, personelu pomocniczego oraz ratowników medycznych. Inicjatywa #property4heroes zaplanowana jest na dwa miesiące. W tym czasie do 11 placówek w całym kraju zostanie dostarczonych ok. 40 tys. posiłków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.