Ponad 6 tys. m kw. dla Bohnenkamp w MLP Łódź
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Dostawca pełnego asortymentu opon i kół do zastosowań profesjonalnych dołączy do grona najemców parku logistycznego MLP Łódź. Firma Bohnenkamp będzie korzystała z ponad 6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni. Przekazanie do użytkowania części magazynowej zaplanowano na koniec marca br. W transakcji najemcę wspierała agencja Axi Immo.
MLP Group pozyskało nowego najemcę w centrum logistycznym MLP Łódź. Firma Bohnenkamp wynajęła ponad 6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni. Z tego blisko 5,7 tys. m kw. przeznaczone zostanie na cele magazynowe. Pozostałe 370 m kw. stanowić będą powierzchnie socjalne i biurowe. Zgodnie z ustaleniami przestrzeń magazynowa zostanie przekazana do użytkowania pod koniec marca br. a powierzchnia biurowa na początku lipca br. W zawarciu transakcji najemcę reprezentowała agencja Axi Immo.
Bohnenkamp to wiodący hurtownik opon, kół i części samochodowych do użytku profesjonalnego. W wysokiej jakości produkty ze swojej bogatej oferty zaopatruje dealerów i producentów. Hurtowy asortyment dostawcy obejmuje opony i koła dla rolnictwa i leśnictwa, robót ziemnych i przemysłu, a także na potrzeby transportu ciężarowego, małych pojazdów i pojazdów specjalnych. Cały międzynarodowy zespół Bohnenkamp oferuje klientom kompleksową obsługę i doradztwo w ponad 30 krajach Europy i Azji.
„Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z nowym najemcą. Lokalizacja MLP Łódź w centralnej części naszego kraju jest doceniana szczególnie przez dystrybutorów i firmy logistyczne. Dzięki rozbudowanej sieci autostrad i dróg ekspresowych pozwala na sprawne poruszanie się we wszystkich kierunkach. Nasza oferta przyciąga również wysokim standardem powierzchni. Zgodnie z naszą strategią wszystkie powstające obiekty, są poddawane procesowi certyfikacji BREEAM. Stosujemy również rozwiązania mające pozytywny wpływ na środowisko naturalne i zwiększające komfort dla pracowników” – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.
Jakub Wojtera, Starszy Doradca w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO, dodaje: „Wschodnia cześć Łodzi w okolicach al. Ofiar Terroryzmu to jedna z najstarszych i największych stref magazynowych w regionie Polski Centralnej. Klienci od lat doceniają tę lokalizację za szeroką ofertę dostępnych modułów, duże możliwości rozwoju, jak i położenie w pobliżu wjazdu na autostradę A1.”
Projekt MLP Łódź to nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne zlokalizowane w południowo wschodniej część Łodzi, w dzielnicy Widzew, zaledwie 4 km od autostrady A1, łączącej Łódź z Trójmiastem oraz ok. 20 km (10 min) od autostrady A2 (Berlin-Poznań-Warszawa). Dużą zaletą jest bliskość komunikacji miejskiej. Powstaje na działce ok. 20,98 ha i docelowo dostarczy 86,8 tys. m2. Nowe centrum zostanie powstaje zgodnie zasadami zrównoważonego rozwoju, a obiekty magazynowe zostaną poddane certyfikacji BREEAM. Kompleks logistyczny MLP Łódź skierowany jest przede wszystkim do najemców z sektora e-commerce, logistyki, dystrybucji oraz lekkiej produkcji.
Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.