Komunikaty PR

Popularna lokalizacja i sprawdzony deweloper - tak wybieramy nieruchomość

2020-01-31  |  09:10

O zdolności kredytowej decydują liczby – zgłaszamy się do placówki bankowej (choć coraz częściej klienci korzystają z pomocy ekspertów finansowych porównujących różne oferty kredytowe), informujemy o swoich dochodach, wydatkach w budżecie domowym. Dowiadujemy się, na jakie zobowiązanie możemy sobie pozwolić. W konsekwencji, determinuje to, jaką nieruchomość kupimy. Rzecz jasna oprócz ceny liczy się też lokalizacja nowego osiedla i jego inwestor. W przypadku rynku nieruchomości nie można mówić o chwilowej modzie na dane miejsce do zamieszkania, ale o trendach z pewnością tak. W przypadku Poznania, widzimy od kilkunastu lat, że mieszkańcy przenoszą się do gmin ościennych. - Od ponad 15 lat klienci na rynku deweloperskim przeprowadzają się na zachodnią stronę przedmieść, a to rozwiązanie ma niezaprzeczalne atuty. Kierują się popularnością poszczególnych inwestycji, chociażby w Dąbrówce. Od kilku lat to samo zauważamy w gminie Swarzędz. Zalasewo i Rabowice to miejscowości, gdzie powstaje sporo osiedli deweloperskich, a niemal wszystkie mieszkania są sprzedawane jeszcze przed ukończeniem budowy – analizuje sytuację na rynku Kinga Błaszkowiak, specjalista ds. sprzedaży i marketingu Greenbud Development. Deweloper zrealizował osiedle Zielone Rabowice i jego kontynuację, Zielone Rabowice II (z etapami I – III, a czwarta część w budowie). – Zaufało nam ponad 130 rodzin, które wybrały swój lokal w zabudowie bliźniaczej. Jesteśmy rozpoznawalni, klienci wiedzą, czego się spodziewać, jak budujemy. Zauważamy, że to zdecydowanie ułatwia im podjęcie ostatecznej decyzji – podkreśla Kinga Błaszkowiak. 

Podążając za trendem i… deweloperem

Rabowice w gminie Swarzędz, po wschodniej stronie poznańskich przedmieść, to lokalizacja, którą w zasadzie odkrył Greenbud Development i zdecydował się na niemałą inwestycję. Z każdym miesiącem coraz większa liczba rodzin przekonywała się do tego, by zamieszkać na osiedlu Zielone Rabowice. – Przychodząc do naszego biura, klienci pytali np. ile rodzin już zamieszkało, jak idzie sprzedaż, jakie mamy plany, czy zostajemy w Rabowicach na dłużej jako deweloper – podkreśla Kinga Błaszkowiak z firmy Greenbud. Część osób podążała za trendem, a część… za deweloperem. Greenbud podczas jesiennych Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu zaprezentował premierowo osiedle Nowy Jasin (gmina Swarzędz), wprowadzając nowy typ budynku (siedem domów w zabudowie czterolokalowej), w zupełnie nowej lokalizacji. O sukcesie sprzedażowym decydowała nie tylko nowa, ciekawa oferta, ale też marka dewelopera, to stanowi gwarancję spokoju. - Jesteśmy na niemal każdych Targach Mieszkań i Domów w Poznaniu, regularnie organizujemy drzwi otwarte. Marka i rozpoznawalność to nasze atuty w komunikacji z klientami, ale i przewaga konkurencyjna – podsumowuje Kinga Błaszkowiak.

Ekipy budowlane pracują aktualnie zarówno na inwestycji Nowy Jasin, jak i Zielone Rabowice II – etap IV. W Jasinie pierwsze odbiory zaplanowano na wrzesień 2020, a w Rabowicach klienci odbiorą klucze do swoich domów w I kwartale 2021. Tymczasem biuro sprzedaży, razem z inwestorami, ze względu na dużą popularność osiedli, planuje rozszerzyć ofertę mieszkaniową.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.