Komunikaty PR

PPG podwójnie nagrodzona Builder Awards

2024-02-15  |  14:00
Biuro prasowe

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że PPG Deco Polska Sp. z o.o. została uhonorowana prestiżowym tytułem „Budowlana Firma Roku 2023” miesięcznika „Builder”, a zarządzający spółką Remigiusz Skąpski został uznany „Osobowością Branży”. Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej skupiające liderów rynku – właścicieli i menedżerów reprezentujących firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, dostawcze, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawicieli administracji państwowej, organizacji branżowych oraz ośrodków naukowych i akademickich.


Tytuł „Budowlana Firma Roku” przyznawany jest firmom z branży budowlanej w uznaniu za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku oraz za szczególne osiągnięcia w danym roku, wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Osobowość Branży” to wyróżnienie specjalne przyznawane szefom firm za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.

„Miniony rok był nas niezwykle ważny, ponieważ był to okres kluczowy dla integracji spółek PPG Deco Polska Sp.z o.o. oraz Tikkurila Polska SA. Tym samym był to czas bardzo wymagający, ciężki operacyjnie, pełen wewnętrznych transformacji. Mimo ogromnych dodatkowych wyzwań, potrafiliśmy efektywnie pracować na trudnym rynku, daliśmy radę wykorzystać jego potencjał, a nawet ten rynek tworzyć. Niewątpliwie jest w tym wielka zasługa naszych Pracowników, którzy pozostali zaangażowani, zmotywowani i aktywnie realizowali cele. Dlatego w tym miejscu pragnę podziękować całemu zespołowi PPG za wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Wielkie podziękowania kieruje także do naszych Klientów, którzy razem z nami byli w tej zmianie i pomogli nam przez nią przejść” – komentuje nagrody Remigiusz Skąpski, PPG managing director, Poland, Architectural Coatings. 

PPG Deco Polska Sp. z o.o. jest częścią koncernu PPG będącego globalnym liderem na rynku farb, produktów chemicznych, wyrobów optycznych i innych materiałów specjalistycznych, obecnym w ponad 70 krajach na całym świecie. Mająca swą siedzibę we Wrocławiu polska spółka oferuje klientom indywidualnym oraz odbiorcom profesjonalnym nowoczesne i technologicznie zaawansowane rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, trwałe, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego. W ofercie firmy znajdują się farby, lakiery, produkty specjalistyczne do drewna, powierzchni metalowych i betonowych oraz powłoki funkcjonalne, zarówno do wnętrz, jak i zewnętrzne. Do najbardziej znanych marek firmy należą: Tikkurila, Beckers, Jedynka, Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Drewnochron.

Aktualna struktura organizacyjna firmy powstała w wyniku połączenia PPG Deco Polska Sp. z o.o. oraz Tikkurila Polska SA, które sfinalizowane zostało w październiku 2023 roku.

Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com.

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG oraz We  protect  and  beautify the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.