PPG podwójnie nagrodzona Builder Awards
PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że PPG Deco Polska Sp. z o.o. została uhonorowana prestiżowym tytułem „Budowlana Firma Roku 2023” miesięcznika „Builder”, a zarządzający spółką Remigiusz Skąpski został uznany „Osobowością Branży”. Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej skupiające liderów rynku – właścicieli i menedżerów reprezentujących firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, dostawcze, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawicieli administracji państwowej, organizacji branżowych oraz ośrodków naukowych i akademickich.
Tytuł „Budowlana Firma Roku” przyznawany jest firmom z branży budowlanej w uznaniu za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku oraz za szczególne osiągnięcia w danym roku, wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Osobowość Branży” to wyróżnienie specjalne przyznawane szefom firm za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.
„Miniony rok był nas niezwykle ważny, ponieważ był to okres kluczowy dla integracji spółek PPG Deco Polska Sp.z o.o. oraz Tikkurila Polska SA. Tym samym był to czas bardzo wymagający, ciężki operacyjnie, pełen wewnętrznych transformacji. Mimo ogromnych dodatkowych wyzwań, potrafiliśmy efektywnie pracować na trudnym rynku, daliśmy radę wykorzystać jego potencjał, a nawet ten rynek tworzyć. Niewątpliwie jest w tym wielka zasługa naszych Pracowników, którzy pozostali zaangażowani, zmotywowani i aktywnie realizowali cele. Dlatego w tym miejscu pragnę podziękować całemu zespołowi PPG za wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Wielkie podziękowania kieruje także do naszych Klientów, którzy razem z nami byli w tej zmianie i pomogli nam przez nią przejść” – komentuje nagrody Remigiusz Skąpski, PPG managing director, Poland, Architectural Coatings.
PPG Deco Polska Sp. z o.o. jest częścią koncernu PPG będącego globalnym liderem na rynku farb, produktów chemicznych, wyrobów optycznych i innych materiałów specjalistycznych, obecnym w ponad 70 krajach na całym świecie. Mająca swą siedzibę we Wrocławiu polska spółka oferuje klientom indywidualnym oraz odbiorcom profesjonalnym nowoczesne i technologicznie zaawansowane rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, trwałe, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego. W ofercie firmy znajdują się farby, lakiery, produkty specjalistyczne do drewna, powierzchni metalowych i betonowych oraz powłoki funkcjonalne, zarówno do wnętrz, jak i zewnętrzne. Do najbardziej znanych marek firmy należą: Tikkurila, Beckers, Jedynka, Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Drewnochron.
Aktualna struktura organizacyjna firmy powstała w wyniku połączenia PPG Deco Polska Sp. z o.o. oraz Tikkurila Polska SA, które sfinalizowane zostało w październiku 2023 roku.
Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG oraz We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.