Komunikaty PR

PPG podwójnie nagrodzona Builder Awards

2024-02-15  |  14:00
Biuro prasowe

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że PPG Deco Polska Sp. z o.o. została uhonorowana prestiżowym tytułem „Budowlana Firma Roku 2023” miesięcznika „Builder”, a zarządzający spółką Remigiusz Skąpski został uznany „Osobowością Branży”. Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej skupiające liderów rynku – właścicieli i menedżerów reprezentujących firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, dostawcze, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawicieli administracji państwowej, organizacji branżowych oraz ośrodków naukowych i akademickich.


Tytuł „Budowlana Firma Roku” przyznawany jest firmom z branży budowlanej w uznaniu za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku oraz za szczególne osiągnięcia w danym roku, wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Osobowość Branży” to wyróżnienie specjalne przyznawane szefom firm za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.

„Miniony rok był nas niezwykle ważny, ponieważ był to okres kluczowy dla integracji spółek PPG Deco Polska Sp.z o.o. oraz Tikkurila Polska SA. Tym samym był to czas bardzo wymagający, ciężki operacyjnie, pełen wewnętrznych transformacji. Mimo ogromnych dodatkowych wyzwań, potrafiliśmy efektywnie pracować na trudnym rynku, daliśmy radę wykorzystać jego potencjał, a nawet ten rynek tworzyć. Niewątpliwie jest w tym wielka zasługa naszych Pracowników, którzy pozostali zaangażowani, zmotywowani i aktywnie realizowali cele. Dlatego w tym miejscu pragnę podziękować całemu zespołowi PPG za wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Wielkie podziękowania kieruje także do naszych Klientów, którzy razem z nami byli w tej zmianie i pomogli nam przez nią przejść” – komentuje nagrody Remigiusz Skąpski, PPG managing director, Poland, Architectural Coatings. 

PPG Deco Polska Sp. z o.o. jest częścią koncernu PPG będącego globalnym liderem na rynku farb, produktów chemicznych, wyrobów optycznych i innych materiałów specjalistycznych, obecnym w ponad 70 krajach na całym świecie. Mająca swą siedzibę we Wrocławiu polska spółka oferuje klientom indywidualnym oraz odbiorcom profesjonalnym nowoczesne i technologicznie zaawansowane rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, trwałe, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego. W ofercie firmy znajdują się farby, lakiery, produkty specjalistyczne do drewna, powierzchni metalowych i betonowych oraz powłoki funkcjonalne, zarówno do wnętrz, jak i zewnętrzne. Do najbardziej znanych marek firmy należą: Tikkurila, Beckers, Jedynka, Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Drewnochron.

Aktualna struktura organizacyjna firmy powstała w wyniku połączenia PPG Deco Polska Sp. z o.o. oraz Tikkurila Polska SA, które sfinalizowane zostało w październiku 2023 roku.

Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com.

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG oraz We  protect  and  beautify the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć