Real Management S.A. nabył działkę inwestycyjną pod Warszawą
Real Management S.A. sfinalizował zakup działki inwestycyjnej zlokalizowanej w miejscowości Łubna przy drodze krajowej nr 79 łączącej Warszawę, Piaseczno i Górę Kalwarię. Na gruncie o powierzchni 13,3 ha powstanie projekt Good Point IV – nowoczesny park produkcyjno-przemysłowy, oferujący do wynajęcia łącznie ponad 50 000 mkw. najwyższej jakości powierzchni magazynowej wraz z zapleczem biurowym.
Good Point IV składał się będzie z pięciu nowoczesnych budynków, w których znajdzie się łącznie 45 000 mkw. powierzchni magazynowej oraz 5000 mkw. przestrzeni biurowej do wynajęcia. Inwestycja powstanie na działce zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii. Lokalizacja działki zapewnia także dogodne połączenie z drogami ekspresowymi S7 i S17. Zakończenie realizacji projektu zaplanowano na I kw. 2024 r.
– Finalizując nabycie gruntu w miejscowości Łubna wykonaliśmy kolejny istotny krok w realizacji naszej strategii biznesowej na najbliższe lata, której podstawę stanowią właśnie projekty produkcyjno-przemysłowe. Jestem przekonany, że dzięki niewątpliwym atutom lokalizacyjnym Good Point V oraz naszemu doświadczeniu w realizacji nowoczesnych parków magazynowych w tym rejonie, stworzymy projekt cieszący się dużym zainteresowaniem wśród najemców – powiedział Arkadiusz Płociński, Wiceprezes Zarządu, Real Management S.A.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych premium Neo Natolin.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.