Real Management S.A. nabył działkę inwestycyjną pod Warszawą
Real Management S.A. sfinalizował zakup działki inwestycyjnej zlokalizowanej w miejscowości Łubna przy drodze krajowej nr 79 łączącej Warszawę, Piaseczno i Górę Kalwarię. Na gruncie o powierzchni 13,3 ha powstanie projekt Good Point IV – nowoczesny park produkcyjno-przemysłowy, oferujący do wynajęcia łącznie ponad 50 000 mkw. najwyższej jakości powierzchni magazynowej wraz z zapleczem biurowym.
Good Point IV składał się będzie z pięciu nowoczesnych budynków, w których znajdzie się łącznie 45 000 mkw. powierzchni magazynowej oraz 5000 mkw. przestrzeni biurowej do wynajęcia. Inwestycja powstanie na działce zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii. Lokalizacja działki zapewnia także dogodne połączenie z drogami ekspresowymi S7 i S17. Zakończenie realizacji projektu zaplanowano na I kw. 2024 r.
– Finalizując nabycie gruntu w miejscowości Łubna wykonaliśmy kolejny istotny krok w realizacji naszej strategii biznesowej na najbliższe lata, której podstawę stanowią właśnie projekty produkcyjno-przemysłowe. Jestem przekonany, że dzięki niewątpliwym atutom lokalizacyjnym Good Point V oraz naszemu doświadczeniu w realizacji nowoczesnych parków magazynowych w tym rejonie, stworzymy projekt cieszący się dużym zainteresowaniem wśród najemców – powiedział Arkadiusz Płociński, Wiceprezes Zarządu, Real Management S.A.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych premium Neo Natolin.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.