REDKOM rozpoczął przebudowę Ozimska Park w Opolu
REDKOM ruszył z przebudową Ozimska Park. Generalnym Wykonawcą inwestycji została spółka Daldehog Poland. Centrum handlowe będzie jednym z ważniejszych i najbardziej nowoczesnych na mapie Opola. Otwarcie Ozimska Park w nowej odsłonie zaplanowane jest na IV kwartał br.
- Trwają intensywne prace w ramach przebudowy Ozimska Park. Przyjęliśmy bowiem ambitny plan sprawnej modernizacji obiektu, który przy wsparciu naszego doświadczonego partnera – firmy Daldehog, planujemy zrealizować jeszcze w tym roku. Ozimska Park to rewitalizacja starego konceptu Galerii Ozimska, która w nowoczesnej odsłonie ma szansę stać się ważnym centrum dla mieszkańców Opola i przyjezdnych – podkreśla Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.
Wśród firm, które wynajęły już powierzchnię w odnowionej Ozimska Park, znalazła się sieć spożywcza Kaufland i marka odzieżowa Sinsay. Do tego grona dołączyć ma również market z artykułami budowlano-dekoracyjnymi, a także drogeria oraz apteka. Na terenie obiektu wydzielona będzie ponadto przestrzeń dla punktów gastronomicznych. Całkowita powierzchnia najmu po przebudowie wyniesie ok. 18 000 mkw, z miejscem na działalność ponad 30 punktów handlowych i usługowych. Pomiędzy budynkami powstaje pasaż z elementami zieleni, który zachęcać będzie do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Retail park zlokalizowany jest w ścisłym centrum stolicy województwa opolskiego, przy ul. Ozimskiej 72 i będzie stanowił jedno centrum handlowe wraz z istniejącym sklepem Agata Meble.
Generalny Wykonawca - Daldehog Poland to sprawdzony partner działający na polskim rynku od wielu lat. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowej realizacji zróżnicowanych projektów, w tym handlowo-usługowych.
Za wynajem powierzchni w Ozimska Park odpowiada Mallson oraz JLL. Nadzór inwestorski nad procesem komercjalizacji oraz zarządzanie obiektem realizuje z kolei Scallier.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.