Komunikaty PR

Reduta Nowe Podolany. Budynek nr 9 z ostatnimi mieszkaniami

2021-04-28  |  14:00
Biuro prasowe

Jeszcze w tym roku nastąpi przekazanie kluczy nowym mieszkańcom projektu Reduta Nowe Podolany w Poznaniu. Tym razem będą to 142 lokale w ramach budynku nr 9. W sprzedaży zostały jeszcze wolne mieszkania z tego etapu.

 

Inwestycja Reduta Nowe Podolany to popularny projekt mieszkaniowy na terenie Poznania. Inwestor, spółka EBF Development zrealizowała do tej pory 8 budynków. Natomiast jeszcze w tym roku, w III kwartale będzie gotowy kolejny, sześciokondygnacyjny budynek o numerze 9. – Wszystko na to wskazuje, że w sierpniu bieżącego roku rozpoczniemy procedurę związaną z odbiorami mieszkań. W sprzedaży zostały jeszcze 4 lokale mieszkalne. – wskazuje Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development.

Budynek nr 9 to 142 mieszkania o powierzchni od 41,20 do 78,08 mkw. Tym samym powstaną lokale 2-, 3- i 4-pokojowe. Wszystkie mieszkania posiadają balkon, dostępne są także komórki lokatorskie oraz cichobieżne windy. Wielkim udogodnieniem jest podziemna hala garażowa zlokalizowana pod budynkiem mieszkalnym, uzupełniona o miejsca postojowe naziemne. Ponadto deweloper posiada wolne miejsca postojowe w halach garażowych z pierwszego etapu tej inwestycji. Warto dodać, że EBF Development wielka wagę przykłada do jakości wykonania, a części wspólne jak np. klatki schodowe wyróżniają się estetyką i aranżacją nawiązującą do stylu hotelowego. W kontekście całego osiedla deweloper dba również o elementy małej architektury. Są skwery zielone, drogi wewnętrzne, place zabaw, chodniki i oświetlenia.

Osiedle Reduta Nowe Podolany położone jest w północnej części Poznania. Ta lokalizacja umożliwia dogodny dojazd do centrum miasta, jak i głównych węzłów komunikacyjnych. Rodziców zadowoli dobre zaplecze szkolno - oświatowe oraz handlowo – usługowe. Miłośnicy aktywności fizycznej znajdą tu tereny zielone i rekreacyjne, a także obiekty sportowe. Z kolei przedsiębiorcy znajdą tu swoje miejsce na biznes. Deweloper posiada do sprzedaży jeszcze trzy lokale usługowe w inwestycji Reduta Nowe Podolany (w budynkach nr 5 i 9).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.