Komunikaty PR

ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu

2023-02-21  |  15:00
Biuro prasowe

Budownictwo wywiera ogromny wpływ na nasz świat. Jednak w swojej najnowszej kampanii ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Najnowszy projekt ogólnopolskiego dewelopera to przede wszystkim filmowy, niespełna 2-minutowy przekaz zawierający istotę jego działalności. Porusza tematykę budowania przestrzeni do życia z myślą o ludzkich potrzebach przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Przedsięwzięcie jest wyjątkowe, ponieważ powstało z inicjatywy pracowników, którzy w dodatku postanowili sami w nim wystąpić. 

 

W kampanii „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku” ROBYG otwarcie prezentuje swoją misję i wartości. Film jest opowieścią o ludziach, środowisku i odpowiedzialnym zarządzaniu biznesem. Nakreśla działalność grupy ROBYG, obrazując obszary wpływu, które już wcześniej zostały przedstawione w strategii i raporcie ESG za 2021 r. Deweloper podkreśla, że najważniejsze dla niego jest, aby tworzyć przyjazne osiedla dla całych społeczności, które przyczynią się do budowania więzi między ludźmi i środowiskiem. Działanie z troską, wsparciem i odpowiedzialnością – to nie puste slogany, ale wartości, które mają odzwierciedlenie w licznych działaniach dewelopera.

Bardzo się cieszę, że powstał film, który w niecałych dwóch minutach wyraźnie pokazuje najważniejsze założenia naszej działalności. Jestem również niezmiernie dumny, że pomysł wyszedł od naszych pracowników, którzy na co dzień także żyją według wartości ROBYG. Razem dajemy więcej, ale przede wszystkim razem działamy w sposób świadomy - zrównoważone budownictwo i odpowiedzialne prowadzenie biznesu to priorytety w dzisiejszych, jakże niestabilnych czasach. Nie zależało nam na wystudiowanym filmie z profesjonalnymi aktorami i skomplikowanym scenariuszem, bo dla nas najważniejsza jest autentyczność i szczerość. Nasi pracownicy postanowili sami wystąpić w tym obrazie, pokazać nasze działania swoimi oczami i to jest w tym wszystkim najcenniejsze – mówi Eyal Keltsh, Prezes Zarządu ROBYG.

Uważność i troska na co dzień

Obecnie jesteśmy w szczególnym momencie. Mamy już za sobą publikację naszego pierwszego raportu ESG za rok 2021 i pracujemy nad kolejnym. Myślę, że to dobry czas, aby właśnie poprzez takie kampanie jak ta, zacząć edukować i zwracać szczególną uwagę na to, co prezentujemy w naszych raportach – na realizację ludzkich potrzeb przy jednoczesnym minimalizowaniu naszego wpływu na środowisko. Wierzę, że film „Tworzymy przyjazne przestrzenie” zwróci szczególną uwagę odbiorców i uwrażliwi ich na wspomniane tematy – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, ROBYG.

Produkcja przybliża istotne kwestie dotyczące działań proekologicznych oraz zrównoważonego budownictwa, czyli idei, która zakłada projektowanie osiedli tak, aby miały jak najbardziej neutralny wpływ na środowisko. W filmie poruszane są również tematy dotyczące obszaru społecznego oraz ładu korporacyjnego. Głównym przesłaniem obrazu jest świadomość wpływu jaki działalność ROBYG wywiera na poszczególne obszary. Film w symboliczny sposób pokazuje, że można postępować w sposób uważny i etyczny, wprowadzać pozytywne rozwiązania, nie być obojętnym. To ważne, ponieważ pomaga kształtować prawidłowe zachowania i wskazuje kierunek działań dla innych firm. Dlatego ważnym aspektem tego projektu jest również jego walor edukacyjny.

Odpowiedzialność społeczna to coraz częściej analizowany termin, bo zawiera w sobie kwestie, które są istotne dla każdego z nas. Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na kształtowanie otoczenia oraz zrównoważonego rozwoju społecznego i gospodarczego, więc warto oczekiwać od nich, że będą działać przejrzyście i etycznie.

Kolejny rok pod znakiem różnorodności

Deweloper w 2023 rok planuje sukcesywnie realizować kolejne działania spójne z jego misją i wartościami. Kontynuacji doczeka się akcja „Z miłości do bioróżnorodności”, która w 2022 roku miała kilka odsłon. ROBYG na różne sposoby promował rozwiązania wspierające bioróżnorodność, np. wiosną rozdając mieszkańcom miast i rozsyłając do szkół mieszanki nasion łąk kwietnych, a jesienią cebulki kwiatów. Działaniom tym towarzyszyły akcje edukacyjne.

W tym roku zostaną podjęte działania mające na celu m.in. odpowiedzialną gospodarkę wodną, w tym projekty związane z retencjonowaniem wody w miastach. Wśród pracowników i klientów aktywnie promowane będą inicjatywy i idee dotyczące różnorodności, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiet w organizacji. Konsekwentnie realizowane będą także działania edukacyjne skierowane do dzieci w wieku szkolnym oraz mieszkańców osiedli, m.in. w sprawdzonej już przez ROBYG formie bezpłatnych warsztatów. Wszystko po to, aby tworzyć przestrzenie przyjazne ludziom i planecie.

ROBYG to ogólnopolski deweloper mieszkaniowy obecny na rynku polskim od ponad 20 lat. W tym czasie spółka sprzedała 30 000 mieszkań i może pochwalić się 90 000 zadowolonych klientów.
W ubiegłym roku ROBYG i VANTAGE DEVELOPMENT połączyły kompetencje w ramach grupy TAG Immobilien. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.