ROBYG zaprasza na Targi Mieszkań i Domów w Poznaniu
Jeden z największych deweloperów budujących w Polsce nowoczesne i zielone osiedla mieszkaniowe zapowiada niespodzianki podczas najbliższych Targów Mieszkań i Domów. Odwiedzający Międzynarodowe Targi Poznańskie w dniach 24 i 25 września powinni odwiedzić stoisko ROBYG nr E14.
Targi Mieszkań i Domów to znakomita okazja zorientowania się w aktualnych i przyszłych ofertach z rynku pierwotnego. Deweloper ROBYG, który posiada jeden z największych banków ziemi w Polsce i jest obecny w Poznaniu od niedawna, zapowiedział również swoją obecność na stoisku nr E14 na MTP. Co przygotował dla odwiedzających?
Mieszkania z odbiorem w 2023
Początek Piątkowo, czyli pierwsze osiedle mieszkaniowe w stolicy Wielkopolski zaprojektowane przez dewelopera zgodnie z ideą 15-minutowego miasta już powstaje. Mieszkania w ramach pierwszego etapu inwestycji będą oddane do użytku w trzecim kwartale przyszłego roku, zatem dla tych, którym spieszy się ze zmianą lokum lub inwestycją oszczędności w nieruchomość, to szczególna okazja. W sprzedaży są jeszcze przestronne mieszkania wyposażone w standardzie w system Smart House by Keemple.
Rabaty i niespodzianki
Mieszkania dostępne w ofercie ROBYG będą z pewnością dostępne podczas targów w atrakcyjnych rabatach, ale deweloper zapewnia, że nie ma na co czekać i warto wybrać się już dziś do biura sprzedaży przy ul. Wojciechowskiego 7. Oferta specjalna przygotowana na targi obowiązuje przez cały wrzesień, a rabaty wynoszą nawet do 44 500 złotych. Wśród niespodzianek przygotowanych dla odwiedzających zarówno targi, jak i biuro sprzedaży, deweloper przygotował eko-upominki, które wpisują się w jego dotychczasową linię działań na rzecz wspierania bioróżnorodności i ukwiecania miast.
Kiedy i gdzie?
Targi Mieszkań i Domów czynne będą dla zwiedzających w sobotę od godziny 10.00 do 17.00 oraz w niedzielę od 10.00 do 16.00.
Więcej informacji o zielonych akcjach ROBYG i rabatach targowych znajdą Państwo na stronie: www.robyg.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.