Komunikaty PR

„Równość murowana” – nowa kampania społeczna Eiffage

2024-04-24  |  10:00
Biuro prasowe

Wywodząca się z Francji firma Eiffage rozpoczyna kampanię pod hasłem „Równość murowana”. Akcja obejmować będzie szereg działań dla pracowników, które poświęcone będą walce z szeroko pojętą dyskryminacją i stereotypami w branży budowlanej.

Wchodzące w skład grupy Eiffage spółki – Eiffage Polska Budownictwo i Eiffage Immobilier Polska – od wielu lat kształtują oblicze polskiego budownictwa. Firmy z powodzeniem prowadzą inwestycje m.in. w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu. I choć branża budowlana kojarzy się z fizyczną pracą dla mężczyzn, to w Eiffage utrzymany jest parytet płci – 47% pracowników to kobiety. Stanowią one również 50% kadry zarządzającej obu spółek.

Dodatkowo Eiffage jest prawdziwie międzypokoleniowym pracodawcą – średni wiek zatrudnionych osób wynosi 42 lata, a 28% pracowników ma mniej niż 35 lat. To właśnie tak szeroko rozumiana równość stała się wartością, która będzie tematem przewodnim tegorocznej kampanii firmy.

Rok 2024 został przez nas ogłoszony rokiem  równości i nosi hasło „Równość murowana”. Nasze działania szkoleniowe i komunikacyjne będą oscylować wokół walki z dyskryminacją na wielu poziomach. Chodzi nam o brak różnic w traktowaniu pracowników i sprawiedliwe szanse bez względu na płeć, wiek czy staż pracy. W ramach naszej akcji „Równość murowana” przygotowujemy dla naszych pracowników szereg inicjatyw, jak wykład Macieja Makselona na temat używania feminatywów, szkolenia o budowaniu marki osobistej kobiety w biznesie, a także o różnorodności, inkluzywności i walce ze stereotypami. Większość z tych działań skierowana jest do wszystkich naszych pracowników, a nie wybranych grup. Chcemy tym samym wzmacniać świadomość, że tematyka kampanii dotyczy każdego z nas. Aby zmiany faktycznie wchodziły w życie, swoim zasięgiem powinny obejmować nie tylko grupy bezpośrednio zainteresowane, ale całe otoczenie – mówi Monika Balewska, Dyrektorka Działu zarządzania Kapitałem Ludzkim Eiffage w Polsce.

 

 

Eiffage Polska Budownictwo i Eiffage Immobilier Polska należą do Grupy Eiffage – jednej z dziesięciu największych grup budowlanych Europy. Do jej najbardziej rozpoznawalnych realizacji należą m.in. szklana piramida Luwru, wiadukt drogowy w Millau czy gmach Opery w Sydney.

W ciągu 35 lat działalności w Polsce Eiffage Polska Budownictwo zrealizowało już ponad 700 inwestycji, a Eiffage Immobilier Polska od 7 lat rozwija swoją działalność w Polsce jako deweloper mieszkaniowy i zaufany partner biznesowy dla inwestorów z sektora PRS (private rented sector).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.