Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
Haier wprowadził do oferty 4-drzwiową lodówkę side by side HFR79F19EFGK. Wyróżnia ją duża, bo aż 703 litrowa pojemność, szuflada My Zone, w której możemy dostosowywać temperaturę do rodzaju przechowywanych produktów oraz możliwość sterowania za pomocą smartfona.
Świeżość i higiena
Szuflada My Zone umożliwia dostosowanie temperatury do typu żywności (od 0°C do +5°C). Możemy w niej przechowywać warzywa i owoce, mięsa i sery, czy owoce morza. Z kolei szuflada Fresh Box pozwala utrzymać niską temperaturę, by zapewnić idealne warunki do przechowywania surowego mięsa, ryb, świeżych warzyw oraz serów.
Lodówka Haier wyposażona została w strefę Humidity Zone, która utrzymuje idealny poziom wilgotności, co jest kluczowe dla świeżości owoców i warzyw. Dzięki temu produkty te zachowują dłużej swoje wartości odżywcze i smakowe.
Zaawansowane technologie
Pozytywny wpływ na przechowywanie żywności ma technologia Air Surround Cooling. To innowacyjny system cyrkulacji powietrza, który równomiernie rozprowadza chłodne powietrze wewnątrz lodówki. Zapewnia odpowiednie chłodzenie wszystkich produktów, niezależnie od ich położenia. Użytkownicy z pewnością docenią funkcje Super-Cool i Super-Freeze, które umożliwiają szybkie schłodzenie i zamrożenie, co jest niezwykle pomocne gdy wkładamy do lodówki dużą liczbę produktów.
Lodówka Haier to również praktyczne rozwiązania. Wbudowana kostkarka do lodu pozwala na szybkie i łatwe przygotowanie lodu do napojów, co jest niezwykle przydatne podczas gorących dni lub rodzinnych przyjęć. Tylne oświetlenie zapewnia natomiast doskonałą widoczność wszystkich przechowywanych w lodówce produktów – nawet tych umieszczonych w głębi półek.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.