SZLACHETNE PŁYTY TARASOWE KORFU
KORFU to nowość w ofercie firmy Buszrem. Szlachetne płyty tarasowe przez trzy starannie dobrane wymiary łączą w sobie cechy kostki brukowej i płyt tarasowych. Dwa różnej wielkości kwadraty i prostokąt tworzą charakterystyczny wzór ułożenia o zaskakującym efekcie estetycznym i pozwalają na harmonijne kształtowanie przestrzeni przydomowej i miejskiej. Minifaza na brzegach płyt daje w efekcie gładką i komfortową w użytkowaniu nawierzchnię. Wrażenie stworzonego „rysunku” podkreślą stonowane barwy (szara i grafitowa). W wersji color-mix technologia pozwala na precyzyjną aplikacje kolorów nawet na minimalnej powierzchni. Barwy są czyste i efektowne. Nawierzchnia z Korfu widziana z dystansu – podobnie jak stylowe kostki brukowe - nabiera dynamizmu i cieszy oko grą światła. Barwne melanże (kasztanowy, stalowy, muszlowy) mają nieprzypadkowy rozkład barw. Kolory układają się liniowo, co podobne jest do wybarwienia na płytach ciętych z naturalnej skały. Podobieństwo jest uderzające.
SZLACHETNE PŁYTY TARASOWE KORFU
Wymiary: 19,8 x 19,8 cm; 39,8 x 39,8 cm; 19,8 x 39,8 cm Grubość: 6 cm Kolorystyka: szary, grafit (gładki); kasztanowy, stalowy, muszlowy (color-mix) Producent: Buszrem
|
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.