TECH LIGHT z nową lokalizacją pod Warszawą
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
Firma TECH LIGHT, producent i projektant profili oświetleniowych LED, zdecydowała się na relokację do parku magazynowego Panattoni A2 Warsaw East Park położonego tuż przy węźle „Stary Konik” niedaleko Warszawy. Najemca wprowadził się na 1200 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej już w sierpniu. Kompleksową usługę doradczą firmie TECH LIGHT zapewniła firma AXI IMMO.
TECH LIGHT specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży gotowych rozwiązań oświetleniowych. Firma, co roku wprowadza na rynek nowe wzory profili odpowiadające aktualnym potrzebom klientów. TECH LIGHT rozwija produkcję profili aluminiowych, taśm ledowych i osłonek z poliwęglanu odpornych na promieniowanie UV. Firma działa na polskim rynku od 2014 roku.
- Po kilku latach obecności na warszawskiej Pradze Południe zdecydowaliśmy się przenieść naszą działalność operacyjną poza Warszawę. Wśród kilku zaproponowanych lokalizacji, magazyn w Koniku Nowym okazał się najlepszym wyborem, zgodnym z oczekiwaniami tzn. oferował wysoki standard powierzchni i był dostępny do wynajęcia od zaraz – mówi Anna Szostek, Prezes, TECH LIGHT.
Firma TECH LIGHT już w sierpniu br. wprowadziła się na nową powierzchnię, na którą składa się 1000 mkw. hali i 200 mkw. biura. Nowa siedziba przejęła funkcję centrum magazynowego i dystrybucyjnego, a z czasem także rozpocznie się w niej lekka produkcja. Obecnie trwają prace dostosowujące powierzchnię pracowniczo-socjalną do wymagań firmy.
- Klient miał bardzo sprecyzowane oczekiwania względem nowej siedziby głównej. W grę wchodziły parki magazynowe dostępne do wynajęcia od zaraz, najchętniej w warszawskiej I lub II strefie z dobrą ekspozycją z obwodnicy i komfortowym wjazdem na drogę szybkiego ruchu. Nie bez znaczenia przy wyborze Panattoni A2 Warsaw East Park okazała się duża elastyczność dewelopera oraz pomoc w zaprojektowaniu nowego biura – wyjaśnia Artur Charkiewicz, Konsultant w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO.
- Panattoni A2 Warsaw East Park to obiekt składający się z trzech nowoczesnych hal magazynowych o łącznej powierzchni 88 000 mkw., zapewniający wysoką jakość składowania, a także oferujący możliwość przystosowania do lekkiej produkcji. Park logistyczny wyróżnia się wysokim standardem magazynów (klasa A) i nowoczesną powierzchnią budynków biurowych z przestrzennymi oknami. We wszystkich naszych inwestycjach zwracamy uwagę na proekologiczne rozwiązania zgodnie z przyjętą w firmie koncepcją zrównoważonego rozwoju Go Earthwise. Dlatego też nasz park posiada certyfikację w systemie BREEAM na poziomie „Very Good”. Te niewątpliwe atuty naszego parku magazynowego, w połączeniu ze świetną lokalizacją przy autostradzie A2, przekładają się na kolejną sfinalizowaną transakcję, z czego bardzo się cieszymy – podkreśla Magdalena Kot, Leasing Manager Panattoni.
Panattoni A2 Warsaw East Park to centrum logistyczne, które docelowo stworzy kompleks trzech hal o łącznej powierzchni 88 000 mkw. Inwestycja znajduje się tuż przy autostradzie A2, w pobliżu węzła "Konik", zaledwie 20 km do Mińska Mazowieckiego i 24 km do Warszawy. Centrum magazynowe spełnia wymagania zgodne ze standardami systemu BREEAM na poziomie „Very Good”.
Będzie większy wybór mieszkań, ale ceny wzrosną – prognozy na II kwartał 2024
Promocyjne ceny lokali i miejsc postojowych na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Norbert Philippen wzmocni rozwój MLP Group w Niemczech i Austrii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.