Tree Development Group kupiła grunt inwestycyjny w Łodzi
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Tree Development Group poprzez spółkę celową nabyła grunt inwestycyjny pod projekt mieszkaniowy, usytuowany w Łodzi przy ulicy Pomorskiej. Przy transakcji doradzała firma Walter Herz.
Przedmiotem transakcji jest działka położona w Łodzi przy ulicy Pomorskiej. Lokalizacja zapewnia wysoki potencjał inwestycyjny i świetną ekspozycję miejską z dostępem do parków i terenów rekreacyjnych. W obrębie parceli zrealizowana zostanie inwestycja z sektora mieszkaniowego.
– Zakupiona parcela położona jest w śródmiejskim obszarze Łodzi, który od wielu lat, poddawany jest sukcesywnemu procesowi rozbudowy nowoczesnymi inwestycjami mieszkaniowymi i komercyjnymi. Lokalizacja gruntu sprawia, że jest to świetne miejsce pod nietuzinkową inwestycję mieszkaniową. Zakup nieruchomości wpisuje się w prowadzone przez firmę Tree Development intensywne działania w zakresie powiększania portfela inwestycyjnego o nieruchomości gruntowe przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe w atrakcyjnych rejonach największych aglomeracji w kraju – mówi Katarzyna Tencza, Transaction Director w Walter Herz.
Tree Development Group to gracz cieszący się silną pozycją na ogólnokrajowym rynku deweloperskim i jeden z liderów rynku łódzkiego. Grupa oferuje mieszkania, apartamenty i domy w kameralnych osiedlach, położonych w prestiżowych lokalizacjach. Od 16 lat realizuje wysokiej jakości inwestycje w sektorze mieszkaniowym w Łodzi, Gdańsku, Sopocie i Warszawie, które inspirowane są najnowszymi trendami.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.