Uniq Logistic wchodzi do Kutna
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
W ramach strategii rozwoju biznesu firma logistyczna Uniq Logistic zdecydowała się na wynajęcie blisko 2 500 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej i biurowej w centrum dystrybucyjnym Hillwood Kutno. Firma AXI IMMO pośredniczyła zarówno w transakcji najmu, jak również w pozyskaniu kontraktu z klientem z sektora produkcyjnego w Polsce Centralnej.
Uniq Logistic to polska firma z sektora TSL, która działa na krajowym rynku od 2008 r. W jej ofercie znajdują się kompleksowe rozwiązania z zakresu logistyki, zapewniające przede wszystkim terminowość dostaw, a także optymalizacje kosztów. Główna siedziba Uniq Logistic znajduje się w Łodzi, jednak dynamiczna strategia rozwoju, a także zaufanie wielu klientów pozwoliło również na otwarcie oddziałów na innych głównych rynkach magazynowo logistycznych w Polsce m.in. w Gdyni, Katowicach, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.
- Lokalizacja w Kutnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju na rynkach o dużym potencjale logistycznym. Jesteśmy jedną z pierwszych firm, która zdecydowała się wejść lokalnie m.in. poprzez podpisanie umowy z klientem produkcyjnym potrzebującym naszego wsparcia w zakresie tzw. logistyki kontraktowej. Będziemy odpowiedzialni za kompleksową obsługę - m.in. za usługi transportowe, operacje logistyczne oraz przechowanie towaru w magazynie przed dostarczeniem go do klientów końcowych – powiedział Jarosław Płusa prezes Uniq Logistic.
W ramach podpisanej umowy firma logistyczna Uniq Logistic zajmie ponad 2 400 powierzchni magazynowej oraz dodatkowe ok. 70 mkw. przestrzeni, które zostanie przeznaczone na powierzchnię biurowo-socjalną.
- Sukces zawartej umowy najmu to składowa wielu czynników, z których najważniejszymi były dostarczenie A-klasowej powierzchni magazynowej spełniającej wszystkie wymagania korporacyjne klienta z sektora produkcyjnego oraz relatywnie niewielka odległość pomiędzy fabryką a magazynem, z którego będą prowadzone procesy logistyczne. Czujemy dużą satysfakcję z powodu realizacji tego zlecenia z firmą Uniq Logistic, pozwalającą na dalszy rozwój jednemu z naszych lokalnych klientów – mówi Damian Kińczyk, Konsultant w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.
- Firma Uniq Logistic to uznana marka na polskim rynku logistycznym, która realizuje wiele kontraktów pomagając, w rozwoju zarówno dużym, jak i lokalnym firmom. Wejście na nowy rynek, do jeszcze niewyeksploatowanego logistycznie Kutna, zostało podyktowane podpisaniem umowy z nowym klientem. Zawarta transakcja to przykładowy model, w którym dobra relacja z klientem, a także dokładna znajomość lokalnego rynku pozwoliła na dostarczenie kompleksowych rozwiązań satysfakcjonujących każdą ze stron – dodaje Hubert Wojtera, Dyrektor w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.
– Cieszymy się, że wchodząc na nowy rynek, firma Uniq Logistic wybrała centrum logistyczne Hillwood Kutno. Atutem magazynu jest jego doskonała lokalizacja – w bezpośrednim sąsiedztwie zjazdu z autostrady A1, tylko 10 minut jazdy od skrzyżowania autostrad A1 i A2, a jednocześnie blisko miasta – mówi Wojciech Dachniewski, Business Development Director Hillwood Polska. – Leżące w samym centrum Polski Kutno staje się ważną destynacją na logistycznej mapie kraju. Doskonałe położenie oraz infrastruktura komunikacyjna sprawiają, że Kutno jest bardzo dobrym wyborem dla firm produkcyjnych, logistycznych, z sektora e-commerce oraz wielu innych. Niewątpliwą zaletą jest również bardzo dobry dostęp do wykwalifikowanych pracowników w mieście i okolicach – dodaje Wojciech Dachnewski.
Hillwood Kutno to centrum dystrybucyjne oferujące ponad 32 600 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Lokalizacja parku logistycznego tuż przy zjeździe „Kutno”, który przecina autostradę A1 z drogą krajową 92, a także ok. 10 minut od skrzyżowania autostrad A1 i A2 zapewnia komfortowe warunki do dystrybucji towarów w każdym kierunku w Polsce.
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.