Komunikaty PR

Uniq Logistic wchodzi do Kutna

2021-04-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Rykowska
AXI IMMO Group

Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com

W ramach strategii rozwoju biznesu firma logistyczna Uniq Logistic zdecydowała się na wynajęcie blisko 2 500 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej i biurowej w centrum dystrybucyjnym Hillwood Kutno. Firma AXI IMMO pośredniczyła zarówno w transakcji najmu, jak również w pozyskaniu kontraktu z klientem z sektora produkcyjnego w Polsce Centralnej.

Uniq Logistic to polska firma z sektora TSL, która działa na krajowym rynku od 2008 r. W jej ofercie znajdują się kompleksowe rozwiązania z zakresu logistyki, zapewniające przede wszystkim terminowość dostaw, a także optymalizacje kosztów. Główna siedziba Uniq Logistic znajduje się w Łodzi, jednak dynamiczna strategia rozwoju, a także zaufanie wielu klientów pozwoliło również na otwarcie oddziałów na innych głównych rynkach magazynowo logistycznych w Polsce m.in. w Gdyni, Katowicach, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.

- Lokalizacja w Kutnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju na rynkach o dużym potencjale logistycznym. Jesteśmy jedną z pierwszych firm, która zdecydowała się wejść lokalnie m.in. poprzez podpisanie umowy z klientem produkcyjnym potrzebującym naszego wsparcia w zakresie tzw. logistyki kontraktowej. Będziemy odpowiedzialni za kompleksową obsługę - m.in. za usługi transportowe, operacje logistyczne oraz przechowanie towaru w magazynie przed dostarczeniem go do klientów końcowych – powiedział Jarosław Płusa prezes Uniq Logistic.

W ramach podpisanej umowy firma logistyczna Uniq Logistic zajmie ponad 2 400 powierzchni magazynowej oraz dodatkowe ok. 70 mkw. przestrzeni, które zostanie przeznaczone na powierzchnię biurowo-socjalną.

- Sukces zawartej umowy najmu to składowa wielu czynników, z których najważniejszymi były dostarczenie A-klasowej powierzchni magazynowej spełniającej wszystkie wymagania korporacyjne klienta z sektora produkcyjnego oraz relatywnie niewielka odległość pomiędzy fabryką a magazynem, z którego będą prowadzone procesy logistyczne. Czujemy dużą satysfakcję z powodu realizacji tego zlecenia z firmą Uniq Logistic, pozwalającą na dalszy rozwój jednemu z naszych lokalnych klientów – mówi Damian Kińczyk, Konsultant w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.

- Firma Uniq Logistic to uznana marka na polskim rynku logistycznym, która realizuje wiele kontraktów pomagając, w rozwoju zarówno dużym, jak i lokalnym firmom. Wejście na nowy rynek, do jeszcze niewyeksploatowanego logistycznie Kutna,  zostało podyktowane podpisaniem umowy z nowym klientem. Zawarta transakcja to przykładowy model, w którym dobra relacja z klientem, a także dokładna znajomość lokalnego rynku pozwoliła na dostarczenie kompleksowych rozwiązań satysfakcjonujących każdą ze stron – dodaje Hubert Wojtera, Dyrektor w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.

Cieszymy się, że wchodząc na nowy rynek, firma Uniq Logistic wybrała centrum logistyczne Hillwood Kutno. Atutem magazynu jest jego doskonała lokalizacja – w bezpośrednim sąsiedztwie zjazdu z autostrady A1, tylko 10 minut jazdy od skrzyżowania autostrad A1 i A2, a jednocześnie blisko miasta – mówi Wojciech Dachniewski, Business Development Director Hillwood Polska. – Leżące w samym centrum Polski Kutno staje się ważną destynacją na logistycznej mapie kraju. Doskonałe położenie oraz infrastruktura komunikacyjna sprawiają, że Kutno jest bardzo dobrym wyborem dla firm produkcyjnych, logistycznych, z sektora e-commerce oraz wielu innych. Niewątpliwą zaletą jest również bardzo dobry dostęp do wykwalifikowanych pracowników w mieście i okolicach – dodaje Wojciech Dachnewski.

Hillwood Kutno to centrum dystrybucyjne oferujące ponad 32 600 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Lokalizacja parku logistycznego tuż przy zjeździe „Kutno”, który przecina autostradę A1 z drogą krajową 92, a także ok. 10 minut od skrzyżowania autostrad A1 i A2 zapewnia komfortowe warunki do dystrybucji towarów w każdym kierunku w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AXI IMMO Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.