Komunikaty PR

VELUX Commercial uczestniczył w ekologicznej transformacji siedziby L'Oréal w Pa

2024-03-27  |  12:30
Biuro prasowe

W trakcie renowacji budynku o powierzchni 4200 mkw. zwrócono uwagę na aspekt ekologiczny oraz funkcjonalność. Udział w realizacji zrównoważonych założeń miał także VELUX Commercial. 

 

Firma VELUX Commercial od początku prac brała udział w tworzeniu tej realizacji, postawione przed nią zostały cele zwiększenia dostępności naturalnego światła na najwyższym poziomie budynku tak, aby renderowanie światła było identyczne z tym, które miałoby miejsce podczas przebywania na zewnątrz. To właśnie na najwyższym poziomie prowadzone są badania dotyczące rozwoju farb do włosów, a oświetlenie musi być jak najbardziej naturalne. Nie bez znaczenia był aspekt ekologiczny, ale też wizualny – historyczny budynek wymagał bowiem odpowiedniej oprawy. 

  • Szybko zdecydowaliśmy się na integrację modułowych świetlików dachowych VELUX. VELUX Commercial dostarczył nam rozwiązanie, które było technicznie i estetycznie spójne z naszym projektem. Profile skrzydeł są identyczne z profilami modułów stałych, a brak widocznych siłowników nadaje świetlikowi wizualną ciągłość i niezwykłą elegancję - mówi Fabio Bezzecchi z agencji architektonicznej Moatti-Riviere. 

Zespół VELUX Commercial dla L'Oréal stworzył unikalne oświetlenie dzięki świetlikom modułowym Longlight. Stworzono dwa pasma świetlne ścienne - o nachyleniu 5° (18 modułów, z czego 9 stałych, a 9 otwieranych z funkcją SHEV) oraz nachyleniu 6° (17 modułów - 9 stałych i 8 otwieranych z funkcją SHEV). Świetliki dachowe z funkcją SHEV zapewniają nie tylko naturalną wentylację, ale także chronią podczas pożaru i są elementem systemu oddymiającego. 

Świetlik modułowe w paśmie świetlnym ściennym łączą budynki o różnej wysokości z płaskim dachem oraz pionową ścianą u góry. To innowacyjne rozwiązanie, pozwala uzyskać optymalną kontrolę nad dostępnością światła dziennego i wentylacji, poprawiając tym samym warunki bytowe i samopoczucie. Świetliki są standardowo wyposażone w podwójne lub potrójne energooszczędna przeszklenie o doskonałych właściwościach izolacyjnych i akustycznych. 

Prace w Le Visionnaire - Espace François Dalle zostały zakończone we wrześniu ubiegłego roku. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.