Komunikaty PR

VOX wprowadza się do SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki

2021-04-16  |  11:00
Biuro prasowe

Firma VOX, jedna z najbardziej innowacyjnych marek z branży wyposażenia wnętrz w Polsce, podpisała umowę najmu powierzchni magazynowej liczącej 7 700 m2 zlokalizowanej w SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki.

Marka wnętrzarska VOX istnieje na polskim rynku od ponad 30 lat. W swoim portfolio posiada unikalne i komplementarne produkty oraz usługi związane z wyposażeniem mieszkań i domów. To także sieć salonów wyposażenia wnętrz w całej Polsce oraz platforma sprzedaży on-line vox.pl. Na terenie SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki firma będzie prowadziła działalność magazynową oraz e-commerce. Dystrybucja produktów z magazynu w Gądkach będzie odbywała się do dziesięciu europejskich krajów oraz do klientów w Polsce obsługiwanych w systemie home delivery. Do pracy w tej lokalizacji firma planuje zatrudnić 40 osób.

– Na decyzję o wyborze powierzchni magazynowej w parku logistycznym SEGRO w podpoznańskich Gądkach wpłynęło między innymi dogodne położenie obiektu, jak również wysoka jakość usług oferowanych przez dewelopera. Zarówno te, jak i inne czynniki przyczynią się do utrzymywania najwyższych standardów jakości, bezpieczeństwa i wydajności w naszej firmie – podkreśla Paweł Walczyński, Dyrektor Logistyki VOX.

– Podpisanie umowy najmu powierzchni magazynowej z VOX to dla nas dowód zaufania, jakim obdarzyła nas firma. Klientowi zależało na dogodnej lokalizacji oraz wysokiej jakości powierzchni spełniającej odpowiednie wymogi, również te związane z obsługą kanału e-commerce. SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki okazał się optymalnym wyborem – komentuje Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki to park wielkości blisko 77 000 m2. Położony jest w zachodniej części Polski, zaledwie 13 km od centrum Poznania. Lokalizacja bezpośrednio przy prowadzącej do Katowic drodze ekspresowej S11 oraz niedaleko autostrady A2 (wschód-zachód) sprawia, że jest doskonałym miejscem do prowadzenia działalności dystrybucyjnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
2024-07-31 | 17:00

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

  Fot. ignerhome.pl Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.