Walter Herz zwycięża w konkursie CIJ AWARDS POLAND 2022
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Firma Walter Herz, świadcząca kompleksowe usługi doradcze w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce zyskała tytuł Najlepszej Lokalnej Agencji Roku 2022 w konkursie CIJ AWARDS. Wydarzenie organizowane jest przez Construction & Investment Journal, jeden z najbardziej znanych magazynów poświęconych branży nieruchomości w Europie Środkowej i Wschodniej. W 2016 agencja została już uhonorowana przez CIJ EUROPE, zdobywając nagrodę w kategorii Rising Star of the Year.
- W ciągu ostatnich 6 lat ciężko pracowaliśmy, aby nie zawieść oczekiwań klientów i partnerów biznesowych. Stale rozbudowujemy zespół i podnosimy kwalifikacje oraz dokładamy wysiłku, aby zapewnić obsługę doradczą na jak najwyższym poziomie. Cieszymy się, że jury dostrzegło tempo rozwoju naszej firmy i progres, jaki przez minione lata dokonał się w naszej organizacji przyznając nam tytuł Best Local Real Estate Agency of the Year. Miejsce w gronie zwycięzców konkursu to dla nas ogromne wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że udało nam się zdobyć tak prestiżową dla branży nagrodę. Chcemy serdecznie podziękować i wyrazić wdzięczność za wszystkie oddane na nas głosy - Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner, CEO w Walter Herz.
Nagrody zostały przekazane podczas uroczystej Gali, która odbyła się 2. lutego br. w Raffles Europejski Warsaw w Warszawie. W konkursie nominowanych było ponad 100 projektów, usług i firm z 10 krajów Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej w 21 kategoriach.
Od 22. lat w konkursie CIJ AWARDS nagradzane są firmy, inwestycje, projekty, nowatorskie koncepcje i rozwiązania wdrażane w branży w krajach regionu CEE. Polska edycja organizowana jest od 2002 roku. Zwycięzców wyłania jury, w skład którego wchodzą niezależni eksperci, działający w różnych obszarach sektora nieruchomości.
CIJ EUROPE dostarcza informacji o nowych projektach, transakcjach i inicjatywach firm, a także przekazuje komentarze, analizy, statystyki oraz informacje o najnowszych trendach na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Północnej, Środkowej i Wschodniej oraz na arenie międzynarodowej. Jest jednym z kluczowych źródeł informacji o branży deweloperskiej i budowlanej w regionie CEE.
Walter Herz od ponad 10 lat świadczy kompleksowe usługi doradcze w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce. Poza Warszawą, prowadzi oddziały regionalne. Zapewnia strategiczne wsparcie inwestorom, właścicielom nieruchomości, firmom oraz instytucjom, zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego. Doradza w zakresie inwestowania i zarządzania projektami, jak również w procesach komercjalizacji i wynajmu oraz administrowania nieruchomościami. Walter Herz współpracuje z inwestorami prywatnymi i instytucjonalnymi, firmami deweloperskimi oraz funduszami inwestycyjnymi, zapewniając klientom szeroki dostęp do informacji, kontaktów i analiz rynkowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.