Komunikaty PR

White Star Real Estate zarządza Sandecją

2024-05-08  |  10:08
Biuro prasowe

White Star Real Estate poszerza portfolio projektów z sektora Property Management i Facility Management. Wiodący właściciel, zarządca i deweloper nieruchomości w regionie CEE objął zarządzanie Galerią Sandecja w Nowym Sączu. To kolejne centrum handlowe z portfela Focus Estate, w którym zarządzanie nieruchomością przejmuje WSRE, a pierwsze, w którym świadczy dwie usługi zarządcze w jednym obiekcie dla klienta zewnętrznego.

Galeria Sandecja (17 649 mkw. GLA) została wybudowana w 2009 roku jako pierwszy tego typu obiekt w Nowym Sączu. Na początku 2024 roku nowym właścicielem inwestycji został fundusz Focus Estate. Od 1 kwietnia bieżącego roku zarządzanie obiektem objęła spółka White Star Real Estate, poszerzając tym samym zróżnicowane portfolio aktywów nieruchomościowych i kontynuując strategiczne partnerstwo z luksemburskim funduszem.

Naszym celem jest zapewnienie klientom i inwestorom kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy dumni, że działania naszego zespołu oraz zaufanie poskutkowały rozszerzeniem współpracy z Focus Estate Fund o kolejne centrum handlowe. Galeria Sandecja to pierwsze centrum handlowe, w którym świadczymy usługi zarządzania nieruchomością (Property Management) i zarządzania technicznego (Facility Management) w jednym obiekcie dla klienta zewnętrznego – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner, Poland w White Star Real Estate.

Oprócz inwestycji funduszu Focus Estate w Płocku i Legnicy, White Star Real Estate od kilku lat zarządza również Galerią Sandomierz.

Dzięki wieloletniej współpracy z White Star Real Estate mamy pewność, że Galeria Sandecja będzie zarządzana profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem w zapewnienie najwyższej jakości usług dla naszych najemców i klientów. Ich doświadczenie oraz skuteczność w zarządzaniu nieruchomościami sprawiają, że jesteśmy pewni, iż nasza inwestycja będzie prowadzona zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi. Dzięki temu Galeria Sandecja będzie kontynuować swoją rolę jako kluczowy punkt handlowy w Nowym Sączu, przyciągając zarówno mieszkańców, jak i klientów spoza miasta. Naszym celem jest tworzenie atrakcyjnych przestrzeni handlowych, które stają się integralną częścią życia społeczności lokalnych, a współpraca z White Star Real Estate doskonale wpisuje się w tę strategię – mówi Maxim Shkolnick, General Partner w Focus Estate Fund.

Galeria Sandecja na powierzchni 17 649 mkw. mieści ponad 70 sklepów, lokali usługowych i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 800 miejsc parkingowych, w tym te wyposażone w ładowarki do samochodów elektrycznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.