Wrocław: ostatnia szansa na mieszkanie w Słonecznym Zakątku
Inwestycja mieści się na Krzykach – rodzinnej i zielonej dzielnicy Wrocławia. W pobliżu znajdują się szkoły i przedszkola. Nie brakuje też terenów rekreacyjnych – osiedle mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Klecińskiego. Obecnie na sprzedaż zostało już tylko 15 lokali.
To trzeci etap osiedla Słoneczny Zakątek. Obejmuje on dwa budynki liczące 5 kondygnacji naziemnych – łącznie 135 mieszkań o powierzchniach od 30 do 91 mkw. Na terenie inwestycji mieści się także wielostanowiskowy garaż podziemny, a także części wspólne dla mieszkańców.
Obecnie w sprzedaży jest jeszcze 15 mieszkań o powierzchniach od 41,15 mkw. do 56,98 mkw. Na sprzedaż są także dwa lokale użytkowe w budynku H, od strony ulicy Skarbowców.
– Przy trzecim etapie tej inwestycji zdecydowaliśmy się na nowy model sprzedaży, wciąż jeszcze mało popularny, a bardzo atrakcyjny dla przyszłych nabywców. Uruchomiliśmy sprzedaż dopiero w momencie, gdy mieszkania miały już pozwolenie na użytkowanie. Każdy zainteresowany mógł od razu zobaczyć lokum, nie musiał polegać wyłącznie na rzutach architektonicznych i wizualizacjach. Oznacza to także szybsze wprowadzenie się lub w przypadku zakupu inwestycyjnego, szybsze zyski z najmu – mówi Emil Basta z biura sprzedaży dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.
Słoneczny Zakątek mieści się przy ulicy Skarbowców i Babiego Lata. W pobliżu znajduje się Park Kleciński, a nieco dalej Park Południowy, oddalony o kwadrans pieszo.
Osiedle zostało zaprojektowane przez Biuro Architektoniczne Wojciech Madurowicz. Deweloperem jest WPBM „Mój Dom” S.A.
TEAL Z NOWYM NAJEMCĄ. DO OFF PIOTRKOWSKA CENTER WPROWADZA SIĘ NEST LEASING S.A
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.