Komunikaty PR

Wyniki sprzedaży Grupy INPRO w 2023 roku

2024-01-08  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Lark Promotion



mskowronek@larkpro.pl
698 612 866
www.larkpro.pl

Grupa Kapitałowa INPRO podsumowała wstępne wyniki sprzedaży w 2023 roku. W tym okresie zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako liczbę podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 863 umów, co stanowi o 105% więcej niż w 2022 roku. Jednocześnie w 2023 roku Grupa przekazała łącznie 577 lokali, w porównaniu do 714 sztuk w roku 2022.

 

Popyt na lokale mieszkalne w 2023 roku zdecydowanie wzrósł w porównaniu do roku poprzedniego, głównie z uwagi na czynniki takie jak: spadek stóp procentowych, złagodzenie rekomendacji KNF, wprowadzenie programu „Bezpieczny kredyt 2%”. W efekcie Grupa INPRO zanotowała najlepsze wyniki sprzedaży w swojej 37-letniej działalności.

W IV kwartale 2023 roku Grupa INPRO zrealizowała przedsprzedaż netto na poziomie 221 umów.  Podsumowując cztery kwartały 2023 roku, sprzedaż netto wyniosła 863 umów, co stanowi wzrost o 105% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego, kiedy zanotowano 420 umów.

W 2023 roku Grupa przekazała łącznie 577 lokali, w porównaniu do 714 sztuk w roku 2022.

Trudna sytuacja spółek deweloperskich w 2022 roku, a szczególnie fakt wstrzymania realizacji części projektów z uwagi na niski popyt, wpłynęła na sektor firm wykonawczych. Znaczna część firm budowlanych borykała się w 2023 r. z problemami płynnościowymi, odpływ pracowników z Ukrainy dodatkowo pogarszał sytuację. W związku z powyższym w spółce INPRO S.A. wystąpiły kilkutygodniowe opóźnienia w realizacji niektórych projektów, co skutkowało przesunięciem terminu uzyskania pozwolenia na użytkowanie na rok 2024 w przedsięwzięciach takich jak: RYTM, apartamenty w Mikołajkach. Przychód wygenerowany przez Grupę na tych inwestycjach zaksięgowany zostanie dopiero w 2024 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć