Komunikaty PR

Wysoka sprzedaż mieszkań na osiedlu Debiut

2020-02-03  |  17:00

INPRO SA sprzedało już blisko 90% mieszkań w ramach trzech etapów na osiedlu Debiut w Pruszczu Gdańskim.  W ofercie pozostało łącznie 37 lokali o powierzchni od 54 mkw. do 110 mkw., z czego cztery z nich są gotowe do odbioru. Budowa ostatniej fazy projektu osiedla zakończy się pod koniec października 2020 roku.

Osiedle Debiut powstaje przy ulicy Dybowskiego, zaledwie 10 km od centrum Gdańska. W ramach trzech etapów inwestycji zostanie wybudowanych łącznie 11 budynków, w których zaprojektowano 287 mieszkań. Blisko 90% lokali w trzech etapach inwestycji znalazło już nowych właścicieli. W sprzedaży pozostały 37 mieszkania o zróżnicowanych metrażach od 54 mkw. do 110 mkw.

Pruszcz Gdański jest świetnie skomunikowany z całym Trójmiastem. Na terenie miejscowości kursuje bezpośredni autobus do Gdańska, a w pobliżu inwestycji znajduje się obwodnica i autostrada A1. Przez miasto przebiega również linia kolejowa, która zapewni dogodny dojazd między innymi do Gdyni i Sopotu.

W bezpośrednim sąsiedztwie osiedla znajdują się liczne tereny rekreacyjne oraz ścieżki rowerowe, które prowadzą między innymi do Gdańska. W mieście odbywają się także spływy kajakowe do rzece Raduni. W pobliżu inwestycji funkcjonują szkółki sportowe, przedszkola, dwa baseny oraz lodowisko w sezonie zimowym.

Osiedle cieszy się popularnością wśród klientów ze względu na niewielką odległość od Trójmiasta oraz liczne udogodnienia. Na terenie inwestycji powstała wyjątkowa strefa rekreacyjna z dużym boiskiem wielofunkcyjnym oraz placem zabaw dla najmłodszych. Dodatkowo specjalnie dla mieszkańców osiedla Debiut zaprojektowano drewnianą wiatę, pod którą znajdują się między innymi stoliki oraz miejsce do odpoczynku i relaksu. W bliskiej odległości od inwestycji władze miasta wybudowały zagospodarowany zbiornik wodny.

Inwestycja jest monitorowana, a w każdym mieszkaniu został zainstalowany domofon. W celu zapewnienia mieszkańcom bezpieczeństwa przy wjeździe na teren osiedla zamontowano szlaban sterowany na pilota. W budynkach zaprojektowano hale garażowe, pomieszczenia na jednoślady oraz piwnice. Dodatkowo wokół obiektów powstały naziemne miejsca postojowe oraz ogólnodostępny parking dla gości.

Dwa pierwsze etapy inwestycji zostały już zakończone. Termin realizacji trzeciej fazy projektu zaplanowany jest na koniec października 2020 roku.

Dodatkowe informacje na temat osiedla można znaleźć na stronie internetowej: https://www.inpro.com.pl/debiut/mieszkania-pruszcz-gdanski

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.