Komunikaty PR

Yves Rocher, Estée Lauder i inne marki luksusowe wybierają FM od Sescom

2021-06-17  |  13:20
Biuro prasowe

Firma Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management wśród marek luksusowych. Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł. Do grona klientów spółki dołączyła właśnie marka kosmetyczna Estée Lauder oraz Yves Rocher. Mimo galopującej cyfryzacji i wzrostu sprzedaży online, w przypadku marek luksusowych, unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów. Kluczowym jest bowiem budowanie relacji i wsparcie przy wyborze produktów.

Estée Lauder to znana marka kosmetyczna, któraposiada swoje sklepy w 150 krajach na całym świecie. Oferuje swoim klientom wysokiej jakości kremy pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Co ciekawe, to właśnie w Polsce – w Galerii Krakowskiej, powstał pierwszy na świecie koncept, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.

Sescom rozwija branżę Facility Management w taki sposób, aby przygotować firmy na przyszłe wyzwania gospodarcze. Łącząc tradycyjny FM i nowoczesne rozwiązania technologiczne może się pochwalić klientami w 25 krajach. Przygotowanie salonów do otwarcia w przypadku marek luksusowych odgrywa szczególną rolę. To właśnie sklepy stacjonarne stanowią najważniejszy element w strukturze omnichannel tej branży. Udział sprzedaży internetowej stanowi obecnie jedyne 12 proc. rynku. 

Klient sieciowy kładzie niezwykle duży nacisk na standardy, jakie muszą spełniać jego sklepy niezależnie od miejsca, w którym planuje ekspansję. Wystrój, prezentacja towaru, dress code obsługi, szczególnie w kontekście marek luksusowych, odgrywa ogromną rolę. To samo dotyczy kwestii technicznych i usług FM, na które się decyduje.

Klient z grupy premium, to klient który ma bardzo sprecyzowane wymagania. Marki luksusowe lubią z nami współpracować ze względu na zasięg naszych usług i ich jednakowy standard w całej Europie. Wsród klientów Sescom oferujących dobra luksusowe możemy wymienić chociażby markę kosmetyczną Estée Lauder, czy Yves Rocher, przyjaznej dla natury firmy produkującej naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, obecnej już w ponad 90 krajach. Obsługujemy również znane domy mody, a także salony z biżuterią. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę, nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację oraz wysoką jakość świadczonych usług – komentujeSławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Europejskie gospodarki coraz bardziej luzują obostrzenia handlowe i stopniowo przywracają możliwość funkcjonowania galerii handlowych w pełnym zakresie. Jak wynika z badań Bain & Company globalna sprzedaż luksusowych ubrań, torebek i biżuterii już w tym roku wyrówna lub przekroczy poziomy odnotowane w 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii. 

Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom– podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Hanza Tower w Szczecinie: duże mieszkania z widokiem na panoramę miasta Biuro prasowe
2021-07-27 | 14:00

Hanza Tower w Szczecinie: duże mieszkania z widokiem na panoramę miasta

Hanza Tower to blisko 500 nowoczesnych i prestiżowych apartamentów. Wraz z postępem budowy, która ma się już ku końcowi, rośnie grono zainteresowanych kupnem mieszkania w
Nieruchomości MLP Poznań West rośnie w oczach
2021-07-27 | 10:00

MLP Poznań West rośnie w oczach

MLP Group, deweloper działający na europejskim rynku nieruchomości magazynowych, wybuduje dla Hart Logistics - polskiej spółki logistyczno-transportowej obiekt w formule BTS. W
Nieruchomości Najlepsza inwestycja pod słońcem
2021-07-26 | 12:00

Najlepsza inwestycja pod słońcem

Lider rynku hiszpańskich nieruchomości dla polskich inwestorów W Europie od kilku lat przybiera na sile trend inwestowania w atrakcyjne nieruchomości turystyczne z myślą o ich

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Media i PR

Medioznawca: KRRiT nie wypełnia należycie swojej roli. Jej skład nigdy nie był tak monopartyjny jak obecnie

– Doświadczenie pokazało, że na przestrzeni lat składy KRRiT bywały różne, ale nigdy nie były tak monopartyjne jak obecnie – mówi prof. Tadeusz Kowalski, medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego. Jak ocenia, KRRiT w obecnym składzie nie wypełnia swojej konstytucyjnej roli, a pomysł przejęcia od amerykańskiego koncernu medialnego Discovery udziałów w grupie TVN przez jedną ze spółek Skarbu Państwa doprowadziłby do czarnego scenariusza i stworzenia rządowej tuby propagandowej.

Przemysł

W wyniku zmian klimatycznych polskie firmy coraz chętniej będą się ubezpieczać. Już teraz ubezpieczyciele chronią ich majątek w wysokości 1,7 bln zł

Około 60 proc. całego majątku zgromadzonego przez polskie firmy jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Wraz z rozwojem gospodarczym i zmianami klimatu rośnie jednak zarówno ryzyko szkód, jak i wartość majątku, który trzeba ubezpieczać. W Polsce przed pożarami, powodziami czy gwałtownym wiatrem trzeba obecnie chronić o 2,2 bln zł więcej majątku niż w 1995 roku – wynika z danych PIU i Deloitte’a. Polskie przedsiębiorstwa – zwłaszcza MŚP – są tego coraz bardziej świadome i coraz chętniej sięgają po ubezpieczenia, szczególnie polisy od odpowiedzialności cywilnej i zdarzeń losowych. Wraz z rosnącym zainteresowaniem zmienia się również oferta ubezpieczycieli dedykowana tej grupie.

Prawo

Firmy będą musiały wdrożyć u siebie system zgłaszania nieprawidłowości. Termin się zbliża, a odpowiednich regulacji brak

Do 16 grudnia Polska, podobnie jak inne kraje UE, ma czas na zaimplementowanie do krajowego prawa dyrektywy o ochronie sygnalistów w firmach. Polska regulacja nie jest jeszcze gotowa, ale przedsiębiorcy już powinni rozpocząć proces przygotowań, bo jest on wieloetapowy – podkreślają prawnicy. Choć wdrożenie systemu chroniącego osoby, które zgłaszają nieprawidłowości w miejscu pracy, będzie się wiązało z nowymi obowiązkami i kosztami, to może też przynieść wiele korzyści.

Konsument

Większość rodziców popełnia wiele błędów związanych z żywieniem dzieci. 61 proc. z nich otrzymuje te same posiłki, co reszta rodziny

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez zespół lekarzy z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ekspertów programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia" zainicjowanego przez Fundację Nutricia wynika, że aż 61 proc. rodziców karmi dzieci tymi samymi posiłkami, które je reszta rodziny. Zdaniem ekspertów to niepokojące, ponieważ niesie za sobą ryzyko zbyt wysokiego udziału w diecie maluchów soli, cukru dodanego i tłuszczy trans. W menu niemowląt nie powinny się też znajdować soki owocowe, mleko krowie jako napój i napoje roślinne. Odpowiednie karmienie i rozszerzanie diety jest bardzo ważne zwłaszcza w 1000 pierwszych dniach życia, czyli w okresie od poczęcia do około trzeciego roku życia, kiedy kształtują się zdrowie oraz przyszłe preferencje żywieniowe dziecka.