Yves Rocher, Estée Lauder i inne marki luksusowe wybierają FM od Sescom
Firma Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management wśród marek luksusowych. Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł. Do grona klientów spółki dołączyła właśnie marka kosmetyczna Estée Lauder oraz Yves Rocher. Mimo galopującej cyfryzacji i wzrostu sprzedaży online, w przypadku marek luksusowych, unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów. Kluczowym jest bowiem budowanie relacji i wsparcie przy wyborze produktów.
Estée Lauder to znana marka kosmetyczna, któraposiada swoje sklepy w 150 krajach na całym świecie. Oferuje swoim klientom wysokiej jakości kremy pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Co ciekawe, to właśnie w Polsce – w Galerii Krakowskiej, powstał pierwszy na świecie koncept, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.
Sescom rozwija branżę Facility Management w taki sposób, aby przygotować firmy na przyszłe wyzwania gospodarcze. Łącząc tradycyjny FM i nowoczesne rozwiązania technologiczne może się pochwalić klientami w 25 krajach. Przygotowanie salonów do otwarcia w przypadku marek luksusowych odgrywa szczególną rolę. To właśnie sklepy stacjonarne stanowią najważniejszy element w strukturze omnichannel tej branży. Udział sprzedaży internetowej stanowi obecnie jedyne 12 proc. rynku.
Klient sieciowy kładzie niezwykle duży nacisk na standardy, jakie muszą spełniać jego sklepy niezależnie od miejsca, w którym planuje ekspansję. Wystrój, prezentacja towaru, dress code obsługi, szczególnie w kontekście marek luksusowych, odgrywa ogromną rolę. To samo dotyczy kwestii technicznych i usług FM, na które się decyduje.
Klient z grupy premium, to klient który ma bardzo sprecyzowane wymagania. Marki luksusowe lubią z nami współpracować ze względu na zasięg naszych usług i ich jednakowy standard w całej Europie. Wsród klientów Sescom oferujących dobra luksusowe możemy wymienić chociażby markę kosmetyczną Estée Lauder, czy Yves Rocher, przyjaznej dla natury firmy produkującej naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, obecnej już w ponad 90 krajach. Obsługujemy również znane domy mody, a także salony z biżuterią. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę, nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację oraz wysoką jakość świadczonych usług – komentujeSławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Europejskie gospodarki coraz bardziej luzują obostrzenia handlowe i stopniowo przywracają możliwość funkcjonowania galerii handlowych w pełnym zakresie. Jak wynika z badań Bain & Company globalna sprzedaż luksusowych ubrań, torebek i biżuterii już w tym roku wyrówna lub przekroczy poziomy odnotowane w 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii.
Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom– podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.