Yves Rocher, Estée Lauder i inne marki luksusowe wybierają FM od Sescom
Firma Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management wśród marek luksusowych. Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł. Do grona klientów spółki dołączyła właśnie marka kosmetyczna Estée Lauder oraz Yves Rocher. Mimo galopującej cyfryzacji i wzrostu sprzedaży online, w przypadku marek luksusowych, unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów. Kluczowym jest bowiem budowanie relacji i wsparcie przy wyborze produktów.
Estée Lauder to znana marka kosmetyczna, któraposiada swoje sklepy w 150 krajach na całym świecie. Oferuje swoim klientom wysokiej jakości kremy pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Co ciekawe, to właśnie w Polsce – w Galerii Krakowskiej, powstał pierwszy na świecie koncept, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.
Sescom rozwija branżę Facility Management w taki sposób, aby przygotować firmy na przyszłe wyzwania gospodarcze. Łącząc tradycyjny FM i nowoczesne rozwiązania technologiczne może się pochwalić klientami w 25 krajach. Przygotowanie salonów do otwarcia w przypadku marek luksusowych odgrywa szczególną rolę. To właśnie sklepy stacjonarne stanowią najważniejszy element w strukturze omnichannel tej branży. Udział sprzedaży internetowej stanowi obecnie jedyne 12 proc. rynku.
Klient sieciowy kładzie niezwykle duży nacisk na standardy, jakie muszą spełniać jego sklepy niezależnie od miejsca, w którym planuje ekspansję. Wystrój, prezentacja towaru, dress code obsługi, szczególnie w kontekście marek luksusowych, odgrywa ogromną rolę. To samo dotyczy kwestii technicznych i usług FM, na które się decyduje.
Klient z grupy premium, to klient który ma bardzo sprecyzowane wymagania. Marki luksusowe lubią z nami współpracować ze względu na zasięg naszych usług i ich jednakowy standard w całej Europie. Wsród klientów Sescom oferujących dobra luksusowe możemy wymienić chociażby markę kosmetyczną Estée Lauder, czy Yves Rocher, przyjaznej dla natury firmy produkującej naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, obecnej już w ponad 90 krajach. Obsługujemy również znane domy mody, a także salony z biżuterią. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę, nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację oraz wysoką jakość świadczonych usług – komentujeSławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Europejskie gospodarki coraz bardziej luzują obostrzenia handlowe i stopniowo przywracają możliwość funkcjonowania galerii handlowych w pełnym zakresie. Jak wynika z badań Bain & Company globalna sprzedaż luksusowych ubrań, torebek i biżuterii już w tym roku wyrówna lub przekroczy poziomy odnotowane w 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii.
Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom– podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.