Yves Rocher, Estée Lauder i inne marki luksusowe wybierają FM od Sescom
Firma Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management wśród marek luksusowych. Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł. Do grona klientów spółki dołączyła właśnie marka kosmetyczna Estée Lauder oraz Yves Rocher. Mimo galopującej cyfryzacji i wzrostu sprzedaży online, w przypadku marek luksusowych, unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów. Kluczowym jest bowiem budowanie relacji i wsparcie przy wyborze produktów.
Estée Lauder to znana marka kosmetyczna, któraposiada swoje sklepy w 150 krajach na całym świecie. Oferuje swoim klientom wysokiej jakości kremy pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Co ciekawe, to właśnie w Polsce – w Galerii Krakowskiej, powstał pierwszy na świecie koncept, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.
Sescom rozwija branżę Facility Management w taki sposób, aby przygotować firmy na przyszłe wyzwania gospodarcze. Łącząc tradycyjny FM i nowoczesne rozwiązania technologiczne może się pochwalić klientami w 25 krajach. Przygotowanie salonów do otwarcia w przypadku marek luksusowych odgrywa szczególną rolę. To właśnie sklepy stacjonarne stanowią najważniejszy element w strukturze omnichannel tej branży. Udział sprzedaży internetowej stanowi obecnie jedyne 12 proc. rynku.
Klient sieciowy kładzie niezwykle duży nacisk na standardy, jakie muszą spełniać jego sklepy niezależnie od miejsca, w którym planuje ekspansję. Wystrój, prezentacja towaru, dress code obsługi, szczególnie w kontekście marek luksusowych, odgrywa ogromną rolę. To samo dotyczy kwestii technicznych i usług FM, na które się decyduje.
Klient z grupy premium, to klient który ma bardzo sprecyzowane wymagania. Marki luksusowe lubią z nami współpracować ze względu na zasięg naszych usług i ich jednakowy standard w całej Europie. Wsród klientów Sescom oferujących dobra luksusowe możemy wymienić chociażby markę kosmetyczną Estée Lauder, czy Yves Rocher, przyjaznej dla natury firmy produkującej naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, obecnej już w ponad 90 krajach. Obsługujemy również znane domy mody, a także salony z biżuterią. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę, nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację oraz wysoką jakość świadczonych usług – komentujeSławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Europejskie gospodarki coraz bardziej luzują obostrzenia handlowe i stopniowo przywracają możliwość funkcjonowania galerii handlowych w pełnym zakresie. Jak wynika z badań Bain & Company globalna sprzedaż luksusowych ubrań, torebek i biżuterii już w tym roku wyrówna lub przekroczy poziomy odnotowane w 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii.
Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom– podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.