Komunikaty PR

Niezależny operator pocztowy Speedmail kolejny rok dla Generali

2021-07-27  |  05:50
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Zębik
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl

Spółka Speedmail będzie przez kolejny rok realizować doręczenia pocztowe dla Generali Polska. W czerwcu podpisano w tej sprawie porozumienie, które przedłuża trwającą od 2017 roku współpracę. Największy w Polsce alternatywny operator pocztowy będzie obsługiwał korespondencję zwykłą ubezpieczyciela. Generali to kolejny duży podmiot z branż takich jak ubezpieczenia, bankowość czy telekomunikacja, który postawił na ofertę prywatnej firmy pocztowej.

- W Generali wysyłamy do naszych klientów ponad 3 mln przesyłek zwykłych rocznie, z czego znaczna część jest realizowana przez Speedmail. Zdecydowaliśmy się na współpracę z tym operatorem ponieważ skutecznie realizuje usługę dostarczenia. Ponadto zapewnia nam możliwość śledzenia wszystkich przesyłek na każdym etapie doręczenia, co jest dla nas bardzo ważne - mówi Grzegorz Kowalik, Dyrektor Departamentu Administracji w Generali Polska.

Odkąd w 2013 roku uwolniono w Polsce rynek pocztowy, nadawcy mogą swobodnie wybierać podmiot obsługujący ich korespondencję. Dla wielu z nich stało się to szansą na redukcję kosztów, a zarazem podniesienie skuteczności doręczeń. Ze względu na skalę nadawanych przesyłek, na największe oszczędności mogą liczyć duzi nadawcy, tacy jak firmy ubezpieczeniowe, banki czy operatorzy telekomunikacyjni.

- Cieszymy się, że Generali pozostaje w gronie naszych klientów. To dla nas ważne, ze ufają nam zarówno duże firmy, jak i mniejsi nadawcy. Odbiorcami usług Speedmail są podmioty z branży ubezpieczeniowej, finansowej, telekomunikacyjnej czy windykacyjnej, ale też fundacje i jednostki samorządowe. Nieustannie staramy się zwiększać nasz zasięg oraz podnosić jakość usług m.in. dając możliwość monitorowania on-line wszystkich rodzajów przesyłek oraz dostęp do dokładnych raportów z realizacji usługi – tłumaczy Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.

Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. Spółka stale poszerza obszar działalności. W 2020 r. zwiększyła swój zasięg populacyjny o 3 proc., otwierając nowe punkty dystrybucyjne w kolejnych polskich miastach. Speedmail był wielokrotnie nagradzany za jakość swoich usług m.in. wyróżnieniem w konkursie PROCON Awards oraz wyróżnieniem Polskiego Towarzystwa Logistycznego za wprowadzenie systemu śledzenia online doręczeń listów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.