Komunikaty PR

NIVEA Polska w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności

2021-03-12  |  10:00

 

NIVEA Polska dołączyła do grona 300 firm, które podpisały w Polsce Kartę Różnorodności. To międzynarodowa inicjatywa mająca na celu promowanie różnorodności i równych szans
w zatrudnieniu, bez względu na płeć, wiek, stan zdrowia, narodowość, wyznanie, przekonania, orientację psychoseksualną oraz wszelkie inne przesłanki narażające na zachowania dyskryminacyjne.

- Troska, wzajemny szacunek i zaufanie są głęboko zakorzenione w kulturze naszej organizacji. Cieszymy się, że jako sygnatariusz Karty Różnorodności, możemy się przyczyniać do dalszego wspierania i promowania różnorodności i równych szans w miejscu pracy, a także poza NIVEA Polska. W NIVEA około 60% wszystkich stanowisk leadershipowych zajmują kobiety, w tym aż cztery z siedmiu w zarządzie. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, przejmując coraz więcej regionalnych i globalnych ról. Coraz częściej dołączają do nas osoby różnych narodowości. Oprócz kolegów z krajów bałtyckich, które wchodzą w skład naszej filii, pracują
z nami przedstawiciele pięciu innych narodowości. Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób
z niepełnosprawnościami - w tym i innych obszarach liczymy na wymianę doświadczeń z innymi firmami oraz uczenie się od siebie nawzajem - powiedziała Maryla Maj-Wisoky, Dyrektor ds. Personalnych NIVEA Polska.

- Wyjątkowość i różnorodność pracowników stanowią dla nas jedną z podstawowych wartości. Od wielu lat - w sposób naturalny i zgodny z kluczowymi wartościami firmy - budujemy włączające środowisko pracy. Teraz chcemy zarządzać różnorodnością w sposób bardziej ukierunkowany. W minionym roku, m.in. na podstawie informacji zwrotnej od pracowników, zdefiniowaliśmy kluczowe obszary, na których chcemy się skupiać oraz inicjatywy, które będziemy rozwijać w najbliższych latach. Oprócz działań globalnych, wdrażamy lokalne aktywności. W NIVEA Polska działa zespół pasjonatów, którzy rozwijają własne pomysły
w obszarze Diversity&Inclusion. Każdy z pracowników NIVEA ma realny wpływ na budowanie otwartego miejsca pracy - dodaje Radosław Nowak, Dyrektor Supply Chain i D&I Ambasador
w NIVEA Polska.

Grupa Beiersdorf, do której należy NIVEA Polska, aktywnie promuje tematykę różnorodności wśród swoich pracowników na całym świecie. Jedną z wewnętrznych inicjatyw, która skupia się na poznawaniu i akceptowaniu różnic między pracownikami oraz docenianiu korzyści, które firma czerpie z faktu, że ludzie różnią się między sobą, są Dni Różnorodności. Odbywają się one w maju w filiach Beiersdorf na całym świecie. Prowadzone są również szkolenia i różnego rodzaju spotkania mające na celu budowanie świadomości i promowanie różnorodności zarówno wewnątrz, jak i poza organizacją.

 

NIVEA Polska jest jednym z ponad 150 międzynarodowych oddziałów Beiersdorf AG siedzibą w Hamburgu. Mieścimy się
w Poznaniu od ponad 90 lat. Codziennie nad rozwojem  marki NIVEA w Polsce pracuje tu ponad 250-cio osobowy zespół. Kierując się wspólnymi wartościami, z pasją rozwijamy nowoczesną pielęgnację, dostosowaną do potrzeb polskich rodzin. Nasze marki: NIVEA, NIVEA MEN, NIVEA BABY, NIVEA SUN i Bambino zdobyły zaufanie milionów Polaków, które jest dla nas największą nagrodą i ogromnym wyróżnieniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.