Komunikaty PR

NIVEA Polska w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności

2021-03-12  |  10:00

 

NIVEA Polska dołączyła do grona 300 firm, które podpisały w Polsce Kartę Różnorodności. To międzynarodowa inicjatywa mająca na celu promowanie różnorodności i równych szans
w zatrudnieniu, bez względu na płeć, wiek, stan zdrowia, narodowość, wyznanie, przekonania, orientację psychoseksualną oraz wszelkie inne przesłanki narażające na zachowania dyskryminacyjne.

- Troska, wzajemny szacunek i zaufanie są głęboko zakorzenione w kulturze naszej organizacji. Cieszymy się, że jako sygnatariusz Karty Różnorodności, możemy się przyczyniać do dalszego wspierania i promowania różnorodności i równych szans w miejscu pracy, a także poza NIVEA Polska. W NIVEA około 60% wszystkich stanowisk leadershipowych zajmują kobiety, w tym aż cztery z siedmiu w zarządzie. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, przejmując coraz więcej regionalnych i globalnych ról. Coraz częściej dołączają do nas osoby różnych narodowości. Oprócz kolegów z krajów bałtyckich, które wchodzą w skład naszej filii, pracują
z nami przedstawiciele pięciu innych narodowości. Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób
z niepełnosprawnościami - w tym i innych obszarach liczymy na wymianę doświadczeń z innymi firmami oraz uczenie się od siebie nawzajem - powiedziała Maryla Maj-Wisoky, Dyrektor ds. Personalnych NIVEA Polska.

- Wyjątkowość i różnorodność pracowników stanowią dla nas jedną z podstawowych wartości. Od wielu lat - w sposób naturalny i zgodny z kluczowymi wartościami firmy - budujemy włączające środowisko pracy. Teraz chcemy zarządzać różnorodnością w sposób bardziej ukierunkowany. W minionym roku, m.in. na podstawie informacji zwrotnej od pracowników, zdefiniowaliśmy kluczowe obszary, na których chcemy się skupiać oraz inicjatywy, które będziemy rozwijać w najbliższych latach. Oprócz działań globalnych, wdrażamy lokalne aktywności. W NIVEA Polska działa zespół pasjonatów, którzy rozwijają własne pomysły
w obszarze Diversity&Inclusion. Każdy z pracowników NIVEA ma realny wpływ na budowanie otwartego miejsca pracy - dodaje Radosław Nowak, Dyrektor Supply Chain i D&I Ambasador
w NIVEA Polska.

Grupa Beiersdorf, do której należy NIVEA Polska, aktywnie promuje tematykę różnorodności wśród swoich pracowników na całym świecie. Jedną z wewnętrznych inicjatyw, która skupia się na poznawaniu i akceptowaniu różnic między pracownikami oraz docenianiu korzyści, które firma czerpie z faktu, że ludzie różnią się między sobą, są Dni Różnorodności. Odbywają się one w maju w filiach Beiersdorf na całym świecie. Prowadzone są również szkolenia i różnego rodzaju spotkania mające na celu budowanie świadomości i promowanie różnorodności zarówno wewnątrz, jak i poza organizacją.

 

NIVEA Polska jest jednym z ponad 150 międzynarodowych oddziałów Beiersdorf AG siedzibą w Hamburgu. Mieścimy się
w Poznaniu od ponad 90 lat. Codziennie nad rozwojem  marki NIVEA w Polsce pracuje tu ponad 250-cio osobowy zespół. Kierując się wspólnymi wartościami, z pasją rozwijamy nowoczesną pielęgnację, dostosowaną do potrzeb polskich rodzin. Nasze marki: NIVEA, NIVEA MEN, NIVEA BABY, NIVEA SUN i Bambino zdobyły zaufanie milionów Polaków, które jest dla nas największą nagrodą i ogromnym wyróżnieniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.