Nobonobo na targach Warsaw Home & Contract. Premiera fotela FULU
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Za nami kolejna edycja targów Warsaw Home & Contract, wyjątkowego wydarzenia branży wnętrzarskiej, będącego okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami. Wśród wystawców pojawiła się również firma Nobonobo, która podczas wydarzenia zaprezentowała nowość marki – zaprojektowany przez Davida Girelli fotel FULU.
Targi Warsaw Home & Contract po raz kolejny dały odwiedzającym możliwość przyjrzenia się nowościom z zakresu architektury i budownictwa. Podczas eventu topowe polskie i zagraniczne marki opowiedziały o dostępnych produktach i pokazały nowinki z wnętrzarskiego świata.
Odwiedzający mieli okazję wziąć udział w interesujących prelekcjach i forach, podczas których swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się specjaliści z branży. Ważnym punktem programu była wizyta Karima Rashida, międzynarodowej gwiazdy designu. Jak podkreślają organizatorzy, wydarzenie otworzyło przed inwestorami drzwi do poznania potencjalnych partnerów, a nawet negocjowania warunków współpracy.
Premiera na Warsaw Home
Jednym z wystawców na Warsaw Home Furniture była również marka Nobonobo. Firma od lat zajmuje się produkcją głównie wysokiej klasy mebli tapicerowanych. Wszystkie elementy wyposażenia wnętrz w ofercie tworzone są przez najlepszych polskich rzemieślników. Podczas targów Nobonobo zaprezentowało swoje meble, które na co dzień znajdują się w wybranych salonach w Polsce oraz za granicą. Architekci i projektanci mogli również skorzystać ze specjalnie przygotowanych katalogów i wzorników tkanin.
– Bardzo cieszą nas liczne odwiedziny stoiska Nobonobo na targach w Warszawie i tak duże zainteresowanie marką. Przez cztery dni mieliśmy bliski kontakt nie tylko z architektami i projektantami wnętrz, ale również z klientami indywidualnymi, którzy poszukują jakościowych mebli. Obserwujemy też stale rosnącą potrzebę eksplorowania ofert polskich marek stawiających na rzemiosło i lokalną manufakturę. Targi to z pewnością świetna okazja żeby „wyjść do klienta” i w realnych rozmowach zweryfikować jego oczekiwania względem produktu. Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na możliwość personalizacji i staramy się na nie odpowiadać. Cieszy nas też popularność i zainteresowanie zagranicznymi projektantami, ponieważ międzynarodowa współpraca to wartość, którą marka niesie ze sobą praktycznie od początku istnienia. – podsumowują Monika Struska i Tomasz Matejczyk, współwłaściciele marki Nobonobo.
Podczas wydarzenia odbyła się premiera fotela FULU, zaprojektowanego przez Davida Girelli. Inspiracją stojącą za projektem były kamienie wyrzucane na brzeg przez morze czy ocean. Ich nieregularne, opływowe kształty niosą komfort i spokój dla oka. FULU to oda do natury i wieloletniego procesu wygładzania skał przez wodę.
O projektancie
David Girelli pochodzi ze Szwajcarii, ale na co dzień pracuje w Wielkiej Brytanii. W 2019 roku założył multidyscyplinarne biuro projektowe Girelli Studio, które koncentruje się na wzornictwie przemysłowym, projektowaniu produktów i doradztwie projektowym. Girelli szybko zyskał miano wschodzącej gwiazdy, która błyskawicznie zyskuje sławę w całej Europie. Jego projekty nawiązują do skandynawskiego designu, ale wyróżniają się dzięki eleganckim, współczesnym elementom. Minimalistyczny styl Girelli charakteryzuje m.in. wykorzystanie jasnych, teksturowanych tkanin i skór, a także zazębiające się, geometryczne kształty produktów.
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.
Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.