Komunikaty PR

NOT FAIR. Targi sztuki

2020-08-26  |  11:00
Biuro prasowe

NOT FAIR, 4–6 września 2020

 

Targi Sztuki Współczesnej

 

DESA Unicum, ul. Piękna 1A, Warszawa

 

NOT FAIR to jedno z najważniejszych wydarzeń otwarcia jesiennego sezonu artystycznego w Warszawie. W Polsce brakuje profesjonalnych targów sztuki współczesnej. W tym roku ze względu na pandemię Covid-19 większość międzynarodowych targów zostało odwołanych lub przeniesionych do Internetu. Te polskie galerie, które są aktywne międzynarodowo, nie miały zatem szans pokazania najnowszych i najciekawszych prac reprezentowanych przez siebie artystek i artystów ekspertom i szerszej publiczności. Dlatego DESA Unicum postanowiła wesprzeć polskie galerie oddając im swoją przestrzeń. Dzięki gościnie domu aukcyjnego lokalni odbiorcy będą mieli okazję obejrzeć je w Warszawie. Umożliwi ona galeriom także dotarcie do nowych odbiorców, którzy do tej pory nie mieli okazji zapoznać się bliżej z programem i ofertą galerii reprezentujących artystów współczesnych. Krajowej publiczności przybliżona zostanie formuła wysokiej jakości targów sztuki.  Aby mogło odbyć się to w bezpieczny i sprzyjający sposób, nacisk położony został na jakość a nie na ilość. W NOT FAIR udział weźmie szesnaście wybranych galerii, które pokażą specjalnie przygotowane prezentacje solowe lub duety. Będzie to unikalna okazja do bliższego zapoznania się z twórczością młodych oraz uznanych już międzynarodowo artystów w jednym miejscu – przestronnej i centralnie zlokalizowanej siedzibie DESA Unicum.

 

Na stronie internetowej domu aukcyjnego zaprezentowane zostaną po trzy prace z każdej galerii. Większy ich wybór obejrzeć można będzie na na wystawie w jego siedzibie podczas pierwszego wrześniowego weekendu.

 

galerie / artystki i artyści

 

BWA Warszawa: Sławomir Pawszak

Dawid Radziszewski: Marian Szpakowski, Marcin Zarzeka

Fundacja Profile: Teresa Tyszkiewicz

Le Guern: Tomasz Baran, Irmina Staś

LETO: Angelika Markul

Lokal_30: Jan Możdżyński, Anna Orbaczewska

Monopol: Łukasz Korolkiewicz

Piktogram: Dorota Jurczak

Pola Magnetyczne: Agata Bogacka, Nicolas Grospierre

Polana Institute: Olga Micińska, Mikołaj Sobczak

Propaganda: Ada Zielińska

Raster: Janek Simon, Zbigniew Rogalski

Rodriguez: Marlon de Azambuja, Michał Martychowiec

Stereo: Wojciech Bąkowski

Wschód: Jarosław Fliciński

oraz

Instytut Fotografii Fort: Michał Szlaga

 

Wstęp wolny

 

Dyrekcja NOT FAIR 2020:

Marta Kołakowska, właścicielka galerii LETO

Michał Woliński, dyrektor galerii Piktogram, założyciel NOT FAIR

Organizacja: Stowarzyszenie Piktogram

 

Gospodarz: Dom aukcyjny DESA Unicum

Sponsor: White Stone Development

Partnerzy:

Vogue Polska

Kawa Popularna

Projekt współfinansuje m.st. Warszawa

 

@not.fair

www.notfair.pl

kontakt: info@notfair.pl


 

https://desa.pl/pl/wystawy/not-fair/

 

https://www.facebook.com/events/880356435821553/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.