Nowa, 5-letnia gwarancja na urządzenia Axis
Axis Communications właśnie ogłosiło wprowadzenie nowej, 5-letniej gwarancji na swoje produkty, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Zmiana z dotychczas oferowanej, 3-letniej gwarancji, jest kontynuacją strategii firmy związanej z dostarczaniem wysokiej jakości efektywnych kosztowo i wygodnych w eksploatacji produktów.
Axis od dawna oferuje 3-letnią usługę gwarancyjną na sprzęt, obejmującą wady projektu, wykonania, a także wady materiałowe, w zależności od produktu. Teraz klienci mogą bezpłatnie korzystać z 5-letniej gwarancji. Przedłuża ona o dwa lata czas, w którym nie trzeba obawiać się o sprzęt, wszystkim klientom, którzy zakupili, bądź zakupią produkty Axis po 1 kwietnia 2020 roku.
Podstawowe zalety produktów firmy to:
• 5-letnia gwarancja;
• Bezproblemowy zakup, a następnie brak obawy o posiadany sprzęt;
• Lepsza kontrola całkowitych kosztów;
• Rozszerzona usługa RMA (natychmiastowej wymiany);
• Wysoka jakość i wsparcie techniczne.
5-letnia gwarancja dotyczy niemal wszystkich produktów Axis, jest bezpłatna i nie wymaga podejmowania dodatkowych działań ze strony klientów.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.