Nowa Dyrektorka ds. Komunikacji w IKEA Retail
Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek. Wśród wyzwań stojących przed zespołem, kierowanym przez Anitę Ryng, jest m.in. komunikacyjne wspieranie działań związanych z 60-leciem obecności IKEA w Polsce oraz realizacją długofalowej strategii People & Planet Positive.
Anita Ryng dołączyła do IKEA Retail trzy lata temu jako Menedżerka ds. Współpracy z Sektorem Publicznym w dziale komunikacji. Od stycznia 2021 pełni funkcję rzeczniczki prasowej IKEA Retail w Polsce oraz Dyrektorki ds. Komunikacji, odpowiadając za prowadzenie i rozwijanie strategii komunikacji IKEA w Polsce, zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.
W zespole, wspólnie z Anitą Ryng, współpracują: Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej, Katarzyna Mroczkowska, Menedżerka ds. Procesów Komunikacyjnych, Maciej Krzyczkowski, Menedżer ds. Współpracy z Sektorem Publicznym, Małgorzata Jezierska Koordynatorka ds. Komunikacji Komercyjnej i PR Produktu oraz Krzysztof Janiak, Koordynator ds. Komunikacji.
Poprzednio Anita Ryng pracowała w sektorze publicznym i zajmowała się m.in. współpracą międzynarodową oraz funduszami unijnymi. Odpowiadała także za wspieranie politycznej i gospodarczej współpracy między Polską i Niderlandami w Ambasadzie RP w Hadze.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.