Komunikaty PR

Nowa hulajnoga elektryczna FIAT z mocniejszym silnikiem i energooszczędnym wyświ

2020-04-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

E-hulajnogi cieszyły się w zeszłym roku dużą popularnością. Dlatego w tym roku na wiosnę portfolio urządzeń elektrycznych marki FIAT zostało poszerzone o nowy model F500-F85. Tej wiosny, hulajnogi z napędem elektrycznym to idealna alternatywa dla komunikacji publicznej czy taksówki, która pozwala na szybkie i komfortowe przemieszczanie się w miastach unikając bliskiego kontaktu z innymi osobami. W porównaniu do urządzeń dostępnych w sieciach wynajmu, własna hulajnoga ogranicza możliwość kontaktu z zainfekowanymi powierzchniami w trakcie jazdy.

 

Hulajnoga FIAT F500-85 jest napędzana silnikiem o mocy 350W. Za zasilanie odpowiada akumulator o pojemności 7,5 Ah, który pozwala przejechać ok. 20 km. W trybie normalnym hulajnoga osiąga prędkość ok. 15 km/h, natomiast w trybie sportowym 25 km/h. Czas ładowania baterii wynosi od 3 do 4 godzin. Koła o wymiarach 8,5 cala pozwalają na pokonywanie niewielkich wzniesień i krawężników. W nowym modelu zastosowano hamulec tarczowy z sygnalizacją hamowania, a platforma na stopy pokryta została antypoślizgowym materiałem. Z kolei energooszczędny wyświetlacz LED informuje o pokonanym dystansie, prędkości i aktualnym zużyciu baterii.

 

Przemyślany system składania sprawia, że hulajnogę łatwo się przechowuje i przewozi. Pojazd, który waży 13,5 kg jest odporny na zachlapania i kurz – wszystko dzięki klasie odporności IPX4, która daje możliwość jazdy w deszczu i po kałużach.

 

Hulajnoga FIAT - F500-85

  • Wymiary (złożona): 110,5 x 42,5 x 49,5 cm
  • Wymiary (gotowa do jazdy): 110,5 x 42,5 x 114 cm
  • Średnica kół: 8,5"
  • Prędkość maksymalna: do 25 km/h
  • Moc silnika: 350W
  • Zasięg maksymalny: od 15 do 20 km
  • Akumulator: 36V 7.5Ah
  • Czas ładowania baterii: ok 3-4 godzin
  • Max dozwolone obciążenie: 140 kg
  • Oświetlenie: przód i tył
  • Sygnalizacja hamowania: tak
  • Min wymagane obciążenie: 30 kg i max obciążenie:140 kg
  • Waga: 13,5 kg
  • Klasa odporności: IPX4

 

Hulajnoga jest dostępna w sklepie 4CV, ofertach sieci Plus oraz Orange w kolorze białym i czerwonym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.