Komunikaty PR

Nowa inwestycja Sokołów S.A. w Osiu

2020-07-15  |  17:00
Biuro prasowe

Zakład w Osiu jest jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów w tej części Europy. Wcześniej należał do firmy Gzella, która w 2018 r. stała się częścią firmy Sokołów. Marka Gzella przez lata zyskała renomę w kategorii wyrobów dojrzewających, surowych i wędzonych. Efektywnie łącząc tradycje masarskie regionu z nowoczesnymi technologiami i restrykcyjnymi normami produkcyjnymi, gwarantuje bezpieczeństwo i doskonały smak wędlin z Borów Tucholskich. Powierzchnia produkcyjna zakładu w Osiu to 11 000 m², a zdolności produkcyjne wynoszą aż 5 000 ton miesięcznie. Załoga liczy około 500 osób. Kolejne 800 osób pracuje w sieci sklepów Delikatesy Mięsne Gzella, obejmującej blisko 220 lokalizacji w różnych rejonach kraju.

Teraz przy Oddziale Sokołów w Osiu uruchomiony został nowy zakład przetwórstwa drobiu. Realizacja inwestycji rozpoczęła się październiku 2019 roku. Przestrzeń zakładu drobiowego, na którą składa się dział rozbioru, pakowania i ekspedycji, to niemal 400 m². Docelowo, przy funkcjonowaniu zakładu na dwie zmiany, pracować tu ma ok. 40 osób. Zdolności produkcyjne dotyczące podziału i pakowania tuszek drobiowych wynoszą ok. 40 ton na dobę. – Ta inwestycja ma dla nas ogromne znaczenie – mówi Dariusz Soszyński, Dyrektor Oddziału Sokołów w Osiu. – Dzięki niej, rozwijamy nasze moce produkcyjne w kolejnym obszarze, jakim jest przetwórstwo drobiu. Postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym cały proces przebiega sprawnie i efektywnie.

Linia rozbiorowa w nowo uruchomionym zakładzie została wyposażona w terminale wagowe z intuicyjnym interfejsem. To rozwiązanie, w połączeniu z całkowicie zintegrowanym systemem rozliczeniowym, pozwoliło w znacznym stopniu zautomatyzować cały proces. W zakładzie zastosowano wysokowydajne systemy chłodnictwa oparte na agregatach chłodniczych Copeland i Bitzer o podwyższonej efektywności chłodniczej i optymalizacji wydatku energetycznego. Zastosowane rozwiązania systemowe gwarantują 100% pełnej identyfikowalności, od przyjęcia surowca do końcowego etapu produkcji. Dzięki automatyzacji i zastosowanej technologii, czas od przyjęcia tuszki do wejścia na magazyn zapakowanych elementów z niej pozyskanych, wynosi nie więcej niż godzinę. Surowiec dostarczany do zakładu każdego dnia roboczego jest w tym samym dniu wprowadzany do dystrybucji w sieci Delikatesów Sokołów oraz Delikatesów Gzella.

Uruchomienie rozbioru drobiu w zakładzie w Osiu pozwoliło na wprowadzenie na rynek marki Uczta Drób. Asortyment linii obejmuje takie wyroby, jak kurczak świeży, kurczak rosołowy, poszczególne elementy z kurczaka oraz podroby. - Naszym priorytetem jest niezmiennie dostarczanie konsumentom świeżego, wysokiej jakości, smacznego produktu – podsumowuje Dariusz Soszyński, Dyrektor Oddziału Sokołów w Osiu. – Jestem przekonany, że również nasza nowa inwestycja pozwoli nam spełniać oczekiwania konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.