Komunikaty PR

Nowa jakość efektywności energetycznej w inwestycjach OKAM

2024-11-30  |  14:00

Umowa została zawarta na okres 10 lat.


Współpraca między DB Energy a F.S.O. Energy Hub zakłada realizację projektów związanych z efektywnością energetyczną oraz zeroemisyjnością w budownictwie mieszkaniowym i komercyjnym. Wspólne działania obydwu podmiotów mają na celu znaczące zmniejszenie energochłonności budynków oraz minimalizację ich wpływu na środowisko. Dzięki temu najemcy będą mogli cieszyć się komfortowymi warunkami użytkowania, przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków na energię.

 

Inicjatywa jest kolejnym krokiem OKAM w kierunku promowania i rozwijania proekologicznych rozwiązań w branży budowlanej. Jak podkreśla Anna Watkowska, Członkini Zarządu OKAM City i OKAM Capital, Liderka Projektu F.S.O. PARK, odpowiedzialna za projekt w OKAM:

- Nawiązanie tej współpracy to efekt ciężkiej pracy zespołów po obu stronach, ale równocześnie kolejny przejaw strategicznej wizji, którą konsekwentnie realizujemy w OKAM we wszystkich prowadzonych inwestycjach. U jej fundamentów leżą nasze wartości i zobowiązania, jakie podejmujemy w związku ze zrównoważonym rozwojem. Ta współpraca przełoży się na realne korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i środowiska.

W ramach współpracy, DB Energy SA będzie odpowiedzialna za szereg prośrodowiskowych obszarów, w tym realizację audytów energetycznych oraz doradztwo w zakresie wytwarzania, obrotu i dystrybucji energii. Dodatkowo, firma przygotuje koncepcje projektowe oraz analizy finansowe dla poszczególnych projektów realizowanych przez OKAM. Inżynierowie DB Energy SA będą także kierować projektami inwestycyjnymi, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki finansowe.

- Współpraca z F.S.O. Energy Hub daje nam możliwość, aby już na bardzo wczesnym etapie inwestycyjnym zadbać o efektywne źródła energii oraz właściwą jej dystrybucję przez odpowiednio zaprojektowane sieci i przyłącza. Dotyczy to również dużych inwestycji deweloperskich, gdzie współtworzymy całe osiedla. Odpowiedni miks źródeł pozwala zoptymalizować nie tylko emisje, ale i koszty energii. Nie tylko dla przedsiębiorstw, ale również domowych odbiorców, którzy dzięki odpowiedniej skali działania mogą skorzystać na rozwiązaniach do tej pory niedostępnych w budownictwie mieszkaniowym - skomentował dr inż. Piotr Danielski, Wiceprezes i współzałożyciel DB Energy SA.

Umowa między DB Energy SA a F.S.O. Energy Hub Sp. z o.o. weszła w życie w dniu jej podpisania. Na jej mocy reprezentant DB Energy SA obejmie funkcje zarządcze w F.S.O. Energy Hub Sp. z o.o

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.