Komunikaty PR

Nowa lokalizacja sklepu OCHNIK w Atrium Copernicus

2022-01-13  |  15:00
Biuro prasowe

7 stycznia br. OCHNIK przeniósł się do nowej, większej lokalizacji w Atrium Copernicus, w której wydzielono specjalną strefę dedykowaną ofercie galanteryjnej. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i  funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Lokal zajmuje obecnie powierzchnię 383 m kw. i usytuowany jest obok salonu Unisono, w sąsiedztwie sklepów e-obuwie i  Reserved.

 

Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej, do których prowadzą oddzielne wejścia. Pomiędzy strefami znajduje się przejście umożliwiające swobodne przemieszczanie się klientów i pracowników. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki podróżne. Nowy salon polskiej marki warto odwiedzić nie tylko ze względu na różnorodną ofertę, ale również na trwającą zimową wyprzedaż. Rabaty na cały asortyment sięgają od -30% do -50%.

 

- Cieszymy się, że nowy rok rozpoczął się w Atrium Copernicus od wprowadzenia korzystnych zmian dla naszych klientów, którzy w związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowej, większej lokalizacji, zyskują lepszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. OCHNIK dysponuje bogatą ofertą, w skład której wchodzą m.in. okrycia wierzchnie, odzież lekka oraz galanteria skórzana. Do popularnych produktów należą torebki, portfele, a także różnego typu akcesoria i dodatki oraz walizki.

 

- Zapraszamy do naszego salonu w nowej lokalizacji. Urządziliśmy go z myślą o wygodzie i komforcie zarówno klientów, którzy lubią robić u nas zakupy, jak i tych, którzy dopiero planują bliżej poznać naszą ofertęmówi Martyna Szopa, Starszy Specjalista ds. Marketingu w OCHNIK. – Produkty OCHNIK powstają z myślą o osobach ceniących unikatowość, wysoką jakość i styl. Zespół tworzący nasze kolekcje sięga po uniwersalne, klasyczne rozwiązania, śledząc jednocześnie najnowsze trendy i chętnie podejmując współpracę z utalentowanymi polskimi projektantami, takimi jak duet Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu nasze kolekcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów – dodaje Martyna Szopa.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum można znaleźć na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.