Nowa odsłona oferty „Głodny?” z osobną linią produktów w 100% roślinnych
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.
– Akcja „Głodny?” stała się nieodłączną częścią komunikacji Żabki. Nasi klienci mają świadomość, że co miesiąc proponujemy im posiłki w atrakcyjnych cenach na śniadanie, obiad oraz kolację. Tegoroczna odsłona jest wyjątkowa – postanowiliśmy stworzyć linię „Głodny Roślinnego?” i prócz znanych już połączeń smakowych zaoferować w 100% roślinne produkty nie tylko w ramach naszych marek własnych. „Głodny? Mniam to w Żabce!” to także coraz bogatsza oferta #PROSTOzPIECA. Warto być na bieżąco z naszą aplikacją Żappka, gdzie na użytkowników czekają specjalne kupony promocyjne, pozwalające zakupić dania w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Jarosław Serednicki Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
Żabka z szeroką ofertą roślinnych produktów
Styczeń to miesiąc Veganuary, czyli inicjatywy, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Proponowana przez Żabkę bogata oferta produktów roślinnych może być szansą na spróbowanie czegoś nowego, urozmaicenie codziennej diety czy zmianę nawyków żywieniowych wraz z nowym rokiem.
W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” klienci Żabki, w każdej kolejnej jej odsłonie mają okazję spróbować wybranych roślinnych dań gotowych i szybkich przekąsek z linii „Głodny Roślinnego?” w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty – na szczególną uwagę zasługuje Falafel Rollo, czyli roślinna wersja jednego z dobrze znanych produktów dostępnych w naszej ofercie. W pierwszej – od 3 do 16 stycznia br. – posiadacze aplikacji Żappka mogą kupić w atrakcyjnej cenie, od 7,99 zł/szt.: gulasz warzywny z czerwonym winem Plant Hunter, weggera, czyli burgera w 100% roślinnego, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, lub wspomnianą nowość w asortymencie sieci – falafel rollo. Z kolei w drugiej – od 17 do 30 stycznia br. – nowościami w akcji będą: fasolka jak po bretońsku z wędzonym tofu Plant Hunter oraz Wegger burak, czyli w 100% roślinny burger z nuggestami z buraka i kaszy pęczak oraz autorskim sosem wege ranch mayo.
Do asortymentu sieci Żabka w ramach oferty in-out w styczniu br. trafią także inne roślinne nowości. W ponad 3000 sklepach z ofertą #PROSTOzPIECA dostępny jest hot dog z kiełbaską roślinną w cenie 5,99 zł z aplikacją Żappka. Na półkach wybranych sklepów Żabka klienci znajdą także m.in. smoothie Foodini Piękno, żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych – malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe, spaghetti carbonara jak z boczkiem Plant Hunter, hummus z chlebkami żytnimi Dobra Karma czy bagietkę vegan beef Tomcio Paluch.
Klasyczna i znana odsłona „Głodnego?”
W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” tradycyjnie dostępne są także mięsne dania gotowe i szybkie przekąski. W pierwszej odsłonie – od 3 do 16 stycznia br. – użytkownicy aplikacji Żappka mogą kupić w wyjątkowej cenie, od 6,50 zł/szt.: spaghetti carbonara Szamamm, sałatkę lunchbox cezar z pieczonym kurczakiem Dobra Karma lub hot doga MAX z kiełbasą grillową. Klasyczną ofertę dań wzbogacają produkty w ramach #PROSTOzPIECA. Na klientów czekają stripsy z kurczaka w 5,00 zł/szt. z aplikacją Żappka oraz specjalne zestawy: hot dog i frytki za 8,00 zł/zestaw także z aplikacją Żappka.
„Głodny?” znakiem rozpoznawczym Żabki
Akcja „Głodny?” każdorazowo cieszy się dużą popularnością. W jej ramach klienci Żabki w każdej kolejnej odsłonie mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek w atrakcyjnych cenach, a tym samym cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze. Akcja zadebiutowała na rynku w 2022 r. i od tej czasu zrealizowano jej 19 odsłon.
Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.zabka.pl/zabka-cafe/cieple-przekaski/

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.