NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI


Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
- Nowe aplikacje mobilne oraz bardziej przejrzysty wygląd serwisu
- Więcej funkcji przydatnych dla użytkowników Szopi.pl
- Promocja – darmowa dostawa i 20zł dla rejestrujących się po raz pierwszy
Zmiany w serwisie Szopi.pl polegają przede wszystkim na usprawnieniu w zamawianiu produktów. Możliwe jest to obecnie za pomocą strony www oraz aplikacji mobilnych w systemach iOS i Android. Zamówienie, złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane do ostatniej chwili. Użytkownicy mogą również precyzyjnie wybrać termin dostawy wskazując odpowiadające im, godzinne okno. Aby uzyskać dostęp do wszystkich nowych funkcji, należy zaktualizować dostęp do konta poprzez ponowną rejestrację.
To, co nie ulega zmianie, to poziom świadczonej usługi. Tak jak wcześniej, użytkownicy mogą zrobić zakupy za pomocą strony lub aplikacji, wybierając sklep, a później – produkty znajdujące się na jego półkach. Doświadczony szoper kompletuje osobiście koszyk, mając możliwość kontaktu w przypadku braku konkretnego artykułu. Zamówienie trafia do odbiorcy w określonym przedziale czasowym. Co ważne – produkty mogą zostać dostarczone w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24, która świadczy usługi oparte o ten sam model biznesowy – zakupów w pobliskich sklepach i realizowanych przez szoperów. Zakup polskiej platformy Szopi.pl jest związane ze strategią wzrostu firmy na kolejnych rynkach europejskich. Założone w 2016 roku Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Szopi obsłużyło już ponad 100 000 zamówień. Firma planuje rozpoczęcie świadczenia usług w innych polskich miastach oraz rozszerzenie sklepów partnerskich.
„Cieszę się, że oddajemy naszym klientom nowy serwis, funkcjonalności i aplikacje.. Miło mi poinformować, że dla osób, które zaktualizują dostęp do serwisu Szopi.pl przygotowaliśmy kod WITAJCIE01 skutkujący jednorazową darmową dostawą zakupów oraz rabatem w wysokości 15% i 20 zł. Kod jest ważny do 29 lutego z zamówieniami powyżej 80 zł” – Anna Podkowińska, dyrektor zarządzająca Supermercato24 w Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.