NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI


Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
- Nowe aplikacje mobilne oraz bardziej przejrzysty wygląd serwisu
- Więcej funkcji przydatnych dla użytkowników Szopi.pl
- Promocja – darmowa dostawa i 20zł dla rejestrujących się po raz pierwszy
Zmiany w serwisie Szopi.pl polegają przede wszystkim na usprawnieniu w zamawianiu produktów. Możliwe jest to obecnie za pomocą strony www oraz aplikacji mobilnych w systemach iOS i Android. Zamówienie, złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane do ostatniej chwili. Użytkownicy mogą również precyzyjnie wybrać termin dostawy wskazując odpowiadające im, godzinne okno. Aby uzyskać dostęp do wszystkich nowych funkcji, należy zaktualizować dostęp do konta poprzez ponowną rejestrację.
To, co nie ulega zmianie, to poziom świadczonej usługi. Tak jak wcześniej, użytkownicy mogą zrobić zakupy za pomocą strony lub aplikacji, wybierając sklep, a później – produkty znajdujące się na jego półkach. Doświadczony szoper kompletuje osobiście koszyk, mając możliwość kontaktu w przypadku braku konkretnego artykułu. Zamówienie trafia do odbiorcy w określonym przedziale czasowym. Co ważne – produkty mogą zostać dostarczone w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24, która świadczy usługi oparte o ten sam model biznesowy – zakupów w pobliskich sklepach i realizowanych przez szoperów. Zakup polskiej platformy Szopi.pl jest związane ze strategią wzrostu firmy na kolejnych rynkach europejskich. Założone w 2016 roku Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Szopi obsłużyło już ponad 100 000 zamówień. Firma planuje rozpoczęcie świadczenia usług w innych polskich miastach oraz rozszerzenie sklepów partnerskich.
„Cieszę się, że oddajemy naszym klientom nowy serwis, funkcjonalności i aplikacje.. Miło mi poinformować, że dla osób, które zaktualizują dostęp do serwisu Szopi.pl przygotowaliśmy kod WITAJCIE01 skutkujący jednorazową darmową dostawą zakupów oraz rabatem w wysokości 15% i 20 zł. Kod jest ważny do 29 lutego z zamówieniami powyżej 80 zł” – Anna Podkowińska, dyrektor zarządzająca Supermercato24 w Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.