Nowa stacja paliw Intermarché w Kołobrzegu
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w Kołobrzegu. Jest to druga stacja Muszkieterów działająca w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Łącznie Grupa ma około 70 stacji paliw w całym kraju.
Najnowsza stacja paliw Intermarché została uruchomiona w województwie zachodniopomorskim w Kołobrzegu. Obiekt jest zlokalizowany obok supermarketu Bricomarché przy ulicy Jasnej 25a. Muszkieterowie przygotowali dla klientów drugi z kolei punkt w odsłonie light, czyli w pełni zautomatyzowany, który działa bez obecności pracowników obsługi. Zmotoryzowani mogą samodzielnie zatankować swoje pojazdy w systemie całodobowym, a następnie dokonać płatności bezgotówkowej. W ofercie stacji Intermarché są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Paliwa są dostarczane przez SCA PETROLE Polska Sp. z o.o., a ich producentem jest ORLEN Paliwa Sp. z o.o. Są one poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Na stacji zostały zainstalowane 4 stanowiska do tankowania paliw oraz 4 do tankowania LPG.
– Muszkieterowie konsekwentnie poszerzają swoją ofertę stacji paliw, dzięki czemu od lat są liderem na rynku przymarketowych obiektów tego typu. Niezmiennie naszym celem pozostaje, aby stacje paliw działały przy każdym istniejącym sklepie, tam gdzie tylko jest to możliwe – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA PETROLE Polska zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów i dodaje – Od 2021 roku proponujemy naszym klientom nowość, czyli stacje w koncepcie light. Wierzymy, że kolejne udoskonalenia naszej oferty pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.
Stacje pod szyldem Intermarché zostały docenione przez klientów – ostatnio marka zadebiutowała w rankingu „Marka Nr 1”, który został przygotowany w 2020 roku przez serwis Wybór Kierowców.
Oprócz uruchomienia stacji Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché i Bricomarché inne formy rozwijania biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce – np. Bricomaty lub usługę Intermarché Drive.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.