Komunikaty PR

Nowe korzyści dla klientów huawei.pl

2021-03-23  |  12:30

Wydłużona do trzech lat gwarancja na laptop, jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawa na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego – to tylko niektóre z nowych korzyści dla klientów sklepu huawei.pl.

 

Na odwiedzających sklep codziennie czekają atrakcyjne promocje, wygodne, różnorodne formy płatności i zawsze darmowa, szybka dostawa.

 

- Chcemy, aby sklep huawei.pl kojarzył się konsumentom z unikalną ofertą, błyskawiczną dostawą i doskonałą obsługą w całym procesie dokonywania zakupu. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali markę huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać nawet codziennie, bo jest wielce prawdopodobne, że trafi się na naprawdę wyjątkową okazję, nie tylko w OkazjoWTORKI. Już dziś wprowadzamy pakiet nowych korzyści dla użytkowników sklepu, i planujemy kolejne – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

 

Od dzisiaj klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z nowych korzystnych ofert, takich jak:

 

  • 3-letnia gwarancja na kupiony laptop – przy zakupie urządzenia na huawei.pl, standardowa dwuletnia gwarancja zostanie wydłużona o dodatkowy rok. Wśród produktów objętych tą promocją znajdują się najnowsze laptopy Huawei z serii MateBook X, MateBook X Pro, MateBook 13, MateBook 14, MateBook D 14, MateBook D 15, a także najnowszy laptop w portfolio Huawei – MateBook D 16.

 

  • Jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smarftona w ciągu 3 miesięcy od zakupu – oferta ta dotyczy smartfonów zakupionych w sklepie huawei.pl i obejmuje wybrane urządzenia z serii P smart 2021, P30 lite, P30 Pro, P40 lite, P40 Pro, Mate 40 Pro oraz model Y6p.

 

  • Bezpłatna dostawa na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12:00.

 

  • 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, który został również zakupiony w huawei.pl. W celu otrzymania kuponu, należy zalogować się do swojego konta bądź zarejestrować się, przejść na kartę użytkowanego produktu i zostawić opinię pod produktem. Następnie użytkownik musi zrobić zrzut ekranu z wystawioną opinią i przesłać ją na adres e-mail: sklep@huawei.com. Opinia zostanie sprawdzona przez moderatorów pod kątem zgodności z regulaminem, a po weryfikacji, klient otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na kolejne zakupy w sklepie huawei.pl. Minimalna wartość zakupów musi wynosić 21 zł. Kupon będzie ważny przez 14 dni. Regulamin promocji znajduje się na stronie huawei.pl.

 

Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 50 zł za zapisanie się do newslettera – każdy nowy subskrybent otrzyma kupon rabatowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy w sklepie o wartości min. 200 zł.

 

Sklep huawei.pl oferuje klientom wiele wygodnych form płatności, w tym atrakcyjne raty 0%, płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

 

W sklepie huawei.pl można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.

 

Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.