Komunikaty PR

Nowe logo Pepsi wkracza na sklepowe półki. Pepsi Max to teraz Pepsi Zero Cukru

2024-01-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Początek nowego roku to dla Pepsi czas stopniowego zapełniania półek sklepowych napojami w opakowaniach wykorzystujących nową identyfikację wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku. Znaczna część asortymentu w sklepach posiada już nowe logo. Nowa grafika Pepsi jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą kolorów. Równolegle, do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.

Nowy branding marki Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku ‒ nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem. Wzrok szczególnie przyciągajają efekty graficzne wprowadzające do identyfikacji wizualnej Pepsi element ruchu i animacji. Tak skonstuowany projekt doskonale wyraża tradycyjne wartości Pepsi ‒ nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń. Dzięki nowej identyfikacji Pepsi wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów.

– W ślad za postępującą dygitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów. – powiedziała Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Od dekad Pepsi podchodzi do popkultury w nowatorski sposób. Dzięki temu zapewnia fanom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia, zachowując swój ikoniczny wizerunek. Nowa grafika pozwala na jeszcze większą kreatywność w angażowaniu partnerów i konsumentów do interakcji z marką.

– Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ dodała Ania Piekarska.

Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.

Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym wprowadzono zmiany. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.