Komunikaty PR

Nowe marki w Programie PAYBACK

2022-03-30  |  13:05
Biuro prasowe

Już wkrótce do koalicji partnerów PAYBACK dołączą: Al.Capone, sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem, oraz eTravel S.A., właściciel serwisów ww.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com. Z kolei w lutym do Programu przystąpiła sieć kin Cinema3D. Nowe marki w ofercie PAYBACK to dla uczestników jeszcze więcej możliwości zbierania oraz wymiany punktów w kanałach offline i online. 

- Nowi Partnerzy w Programie PAYBACK cieszą nas podwójnie. Po pierwsze, jest to z ich strony wyraz największego zaufania w skuteczność i atrakcyjność naszych działań. Po drugie – szersza i bardziej urozmaicona oferta oznacza więcej możliwości zdobywania punktów przez uczestników. Chcemy na co dzień towarzyszyć im w różnego typu zakupach, oferując dodatkowe benefity, które przekładają się na realne oszczędności w portfelach. Dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi partnerstwami - deklaruje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Al.Capone już wkrótce!

Specjalistyczna sieć sklepów Al.Capone dołączy do Programu PAYBACK w trzecim kwartale tego roku. Al.Capone oferuje klientom około 3000 produktów z całego świata, w tym marki własne, między innymi warzone metodą rzemieślniczą piwa, wódki czy też specjalnie dedykowane whisky czy rumy z destylarni położonych w różnych częściach świata. Wyróżnikiem działającej od 2010 roku sieci jest jej zespół pracownicy sklepów regularnie biorą udział w licznych szkoleniach branżowych, które czynią nich ekspertów każdej kategorii oferowanych produktów. Taki wyedukowany zespół profesjonalnych sprzedawców pozwala Al.Capone na jeszcze lepsze zadbanie o swoich klientów. 

- Bardzo cieszymy się, że dołączymy do najbardziej rozpoznawalnego wśród polskich konsumentów programu lojalnościowego. Naszym celem jest stałe poszerzanie grona zadowolonych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości, niejednokrotnie trudno dostępnych na polskim rynku marek alkoholi. Wejście do PAYBACK wspiera także naszą strategię rozwoju – bycia wiodącą siecią sklepów z alkoholem. Tylko od grudnia 2021 do połowy lutego 2022 otworzyliśmy siedem nowych sklepów, co oznacza, że w Polsce działają już 93 salony Al.Capone. Nasza ekspansja trwa, a PAYBACK stanie się niedługo jej integralną częścią - komentuje Piotr Jura, Prezes Zarządu Al.Capone. 

Uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli korzystać z oferty Al.Capone dostępnej w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski. 

Punkty PAYBACK dla miłośników podróży

Z kolei w drugim kwartale do Programu PAYBACK wejdzie eTravel S.A., jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka eTravel jest właścicielem popularnych serwisów www.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu, wakacyjnego rejsu czy wyjazdu na narty.

- Branża turystyczna, zwłaszcza w tak nieprzewidywalnych czasach jak teraz, musi stawiać na bardzo zróżnicowany, wielokanałowy sposób sprzedaży swoich usług. Jest to również jeden z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się na wejście do Programu PAYBACK, z którego każdego dnia korzystają setki tysięcy polskich konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to współpraca na zasadzie win-win – podróżujący uczestnicy Programu PAYBACK będą mieli do dyspozycji nowe portale, na których będą mogli zbierać punkty i wymieniać je np. na rezerwacje biletów lotniczych, a to z kolei przyciągnie do naszych serwisów całkiem nowych klientów - tłumaczy Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu eTravel S.A.

Oferta serwisów eTravel obejmuje ponad 400 linii lotniczych, ponad milion różnych hoteli i apartamentów w Polsce i na świecie, tysiące destynacji dla miłośników narciarstwa oraz najszerszą bazę rejsów wycieczkowych w dowolny zakątek świata.

Więcej kin dla PAYBACK-owiczów

Początkiem lutego do Programu PAYBACK dołączył nowy, kinowy partner – Cinema3D. Sieć Cinema3D istnieje na rynku już od 10 lat i aktualnie działa w 11 lokalizacjach, między innymi Białej Podlaskiej, Głogowie, Kaliszu, Kłodzku, Lesznie, Świdnicy czy Świnoujściu. 

- PAYBACK już od lat jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a dla naszych klientów ważnym programem lojalnościowym. Kiedy Multikino przejęło Cinema3D było dla nas oczywiste, że ta sieć kin też musi dołączyć do partnerów jak szybko się tylko da. Zawsze staramy się uatrakcyjnić ofertę naszych kin, poprzez promocje, partnerstwa, udziały w programach lojalnościowych. Jesteśmy przekonani, że program PAYBACK będzie pozytywnie przyjęty przez widzów Cinema3D - mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.

PAYBACK nie zwalnia

Szersze portfolio partnerów Programu PAYBACK to kontynuacja bardzo pozytywnego trendu w rozwoju firmy, który trwa od kilkunastu ostatnich miesięcy. 

- Ta wzrostowa tendencja jest szczególnie widoczna w zainteresowaniu naszą aplikacją mobilną. W ciągu ostatniego roku mieliśmy niemal 2 mln unikalnych użytkowników, co stanowi ponad 40-procentowy wzrost rok do roku. Ponadto, średnia liczba aktywnych uczestników w miesiącu wzrosła o ponad 50% i wynosi już ponad 800 tys. osób - podsumowuje Marcin Pilarski. 

Według danych PAYBACK, w ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,35 miliona unikalnych, aktywnych kart, a obecnie na swoich kontach uczestnicy mają do dyspozycji punkty o łącznej równowartości prawie 152 mln PLN. Co więcej, w ciągu ostatniego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 mln PLN, zebrali punkty o wartości ponad 83 mln PLN i dokonali transakcji opiewających na równowartość ok. 15,1 mld PLN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.