Komunikaty PR

Nowe marki w Programie PAYBACK

2022-03-30  |  13:05
Biuro prasowe

Już wkrótce do koalicji partnerów PAYBACK dołączą: Al.Capone, sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem, oraz eTravel S.A., właściciel serwisów ww.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com. Z kolei w lutym do Programu przystąpiła sieć kin Cinema3D. Nowe marki w ofercie PAYBACK to dla uczestników jeszcze więcej możliwości zbierania oraz wymiany punktów w kanałach offline i online. 

- Nowi Partnerzy w Programie PAYBACK cieszą nas podwójnie. Po pierwsze, jest to z ich strony wyraz największego zaufania w skuteczność i atrakcyjność naszych działań. Po drugie – szersza i bardziej urozmaicona oferta oznacza więcej możliwości zdobywania punktów przez uczestników. Chcemy na co dzień towarzyszyć im w różnego typu zakupach, oferując dodatkowe benefity, które przekładają się na realne oszczędności w portfelach. Dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi partnerstwami - deklaruje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Al.Capone już wkrótce!

Specjalistyczna sieć sklepów Al.Capone dołączy do Programu PAYBACK w trzecim kwartale tego roku. Al.Capone oferuje klientom około 3000 produktów z całego świata, w tym marki własne, między innymi warzone metodą rzemieślniczą piwa, wódki czy też specjalnie dedykowane whisky czy rumy z destylarni położonych w różnych częściach świata. Wyróżnikiem działającej od 2010 roku sieci jest jej zespół pracownicy sklepów regularnie biorą udział w licznych szkoleniach branżowych, które czynią nich ekspertów każdej kategorii oferowanych produktów. Taki wyedukowany zespół profesjonalnych sprzedawców pozwala Al.Capone na jeszcze lepsze zadbanie o swoich klientów. 

- Bardzo cieszymy się, że dołączymy do najbardziej rozpoznawalnego wśród polskich konsumentów programu lojalnościowego. Naszym celem jest stałe poszerzanie grona zadowolonych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości, niejednokrotnie trudno dostępnych na polskim rynku marek alkoholi. Wejście do PAYBACK wspiera także naszą strategię rozwoju – bycia wiodącą siecią sklepów z alkoholem. Tylko od grudnia 2021 do połowy lutego 2022 otworzyliśmy siedem nowych sklepów, co oznacza, że w Polsce działają już 93 salony Al.Capone. Nasza ekspansja trwa, a PAYBACK stanie się niedługo jej integralną częścią - komentuje Piotr Jura, Prezes Zarządu Al.Capone. 

Uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli korzystać z oferty Al.Capone dostępnej w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski. 

Punkty PAYBACK dla miłośników podróży

Z kolei w drugim kwartale do Programu PAYBACK wejdzie eTravel S.A., jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka eTravel jest właścicielem popularnych serwisów www.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu, wakacyjnego rejsu czy wyjazdu na narty.

- Branża turystyczna, zwłaszcza w tak nieprzewidywalnych czasach jak teraz, musi stawiać na bardzo zróżnicowany, wielokanałowy sposób sprzedaży swoich usług. Jest to również jeden z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się na wejście do Programu PAYBACK, z którego każdego dnia korzystają setki tysięcy polskich konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to współpraca na zasadzie win-win – podróżujący uczestnicy Programu PAYBACK będą mieli do dyspozycji nowe portale, na których będą mogli zbierać punkty i wymieniać je np. na rezerwacje biletów lotniczych, a to z kolei przyciągnie do naszych serwisów całkiem nowych klientów - tłumaczy Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu eTravel S.A.

Oferta serwisów eTravel obejmuje ponad 400 linii lotniczych, ponad milion różnych hoteli i apartamentów w Polsce i na świecie, tysiące destynacji dla miłośników narciarstwa oraz najszerszą bazę rejsów wycieczkowych w dowolny zakątek świata.

Więcej kin dla PAYBACK-owiczów

Początkiem lutego do Programu PAYBACK dołączył nowy, kinowy partner – Cinema3D. Sieć Cinema3D istnieje na rynku już od 10 lat i aktualnie działa w 11 lokalizacjach, między innymi Białej Podlaskiej, Głogowie, Kaliszu, Kłodzku, Lesznie, Świdnicy czy Świnoujściu. 

- PAYBACK już od lat jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a dla naszych klientów ważnym programem lojalnościowym. Kiedy Multikino przejęło Cinema3D było dla nas oczywiste, że ta sieć kin też musi dołączyć do partnerów jak szybko się tylko da. Zawsze staramy się uatrakcyjnić ofertę naszych kin, poprzez promocje, partnerstwa, udziały w programach lojalnościowych. Jesteśmy przekonani, że program PAYBACK będzie pozytywnie przyjęty przez widzów Cinema3D - mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.

PAYBACK nie zwalnia

Szersze portfolio partnerów Programu PAYBACK to kontynuacja bardzo pozytywnego trendu w rozwoju firmy, który trwa od kilkunastu ostatnich miesięcy. 

- Ta wzrostowa tendencja jest szczególnie widoczna w zainteresowaniu naszą aplikacją mobilną. W ciągu ostatniego roku mieliśmy niemal 2 mln unikalnych użytkowników, co stanowi ponad 40-procentowy wzrost rok do roku. Ponadto, średnia liczba aktywnych uczestników w miesiącu wzrosła o ponad 50% i wynosi już ponad 800 tys. osób - podsumowuje Marcin Pilarski. 

Według danych PAYBACK, w ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,35 miliona unikalnych, aktywnych kart, a obecnie na swoich kontach uczestnicy mają do dyspozycji punkty o łącznej równowartości prawie 152 mln PLN. Co więcej, w ciągu ostatniego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 mln PLN, zebrali punkty o wartości ponad 83 mln PLN i dokonali transakcji opiewających na równowartość ok. 15,1 mld PLN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.