Komunikaty PR

Nowe menu w Costa Coffee

2020-11-13  |  11:47
Biuro prasowe

Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą. Wraz z nią menu poszerzy się o wyjątkowe nowości: aromatyczne kawy w świątecznych odsłonach oraz powracające i uwielbiane przez konsumentów smaki - jak rozgrzewający Cydrowy Czar. Aby dodatkowo podkreślić zimowy klimat, wszystkie napoje na wynos podawane będą w oryginalnych kubeczkach ze świątecznymi motywami Costa Coffee. Ofercie towarzyszą promocje w aplikacji.

W nowym menu znalazły się specjalne kawy w korzennych wariantach, przywodzących na myśl świąteczne smaki i aromaty. Klienci będą mogli spróbować między innymi utrzymanego w świątecznym duchu Latte Piernikowej Light, ze złotą, czekoladową posypką. Do odkrycia także intensywnie karmelowa Toffenut Latte z posypką w formie karmelowych kosteczek i słodkim syropem, a także Ciasteczkowa Latte o delikatnej korzennej nucie i chrupiącej ciasteczkowej posypce. Dodatkowo, kawę Latte Piernikową Light, a także pozostałe pozycje ze stałej oferty Costa Coffee, zamówić można także w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats. 

Do menu Costa Coffee powracają także bestsellerowe rozgrzewające napoje. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem i Cydrowy czar, czyli kompozycja jabłek, cynamonu, anyżu i pomarańczy o niepowtarzalnym mocno korzennym charakterze.

Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj wyjątkowe nowości w ofercie Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat już dziś!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.