Nowe, mocne partnerstwo na rynku OZE
Alians OZE zawarła umowę na współpracę partnerską z Mazda Motor Poland. Przed nami ciekawa i mocna fuzja graczy rynku OZE specjalizujących się w fotowoltaice z branżą elektromobilności. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku.
Mazda Motor Poland i Alians OZE podpisały list intencyjny w sprawie współpracy obu firm w zakresie wzajemnego marketingu i promocji sprzedaży swoich produktów. Doradcy handlowi Alians OZE włączą do swojej oferty pierwszą elektryczną Mazdę MX-30. Model jest doskonałym rozwinięciem ekosystemu składającego się z paneli fotowoltaicznych i innych proekologicznych rozwiązań proponowanych przez firmę. W salonach Mazdy klienci japońskiej marki otrzymają informacje o możliwości zamontowania paneli fotowoltaicznych i kontakt do przedstawicieli firmy Alians, którzy wykonają audyt i przeprowadzą kompleksową usługę montażu paneli wraz z załatwieniem wszystkich formalności u dystrybutora energii elektrycznej.
Jak podkreśla Tomasz Waskan, Członek Zarządu Alians OZE – „Chcemy razem z Mazdą stworzyć prawdziwe ekologiczne rozwiązanie odnośnie e-mobility. Takiej jakości nie ma jeszcze na polskim rynku. Intencją, którą kieruje się Mazda jest idea, aby samochód elektryczny mógł być ładowany z instalacji OZE, a nie ładowany prądem z sieci, który w Polsce w ponad 70% jest wytwarzany z węgla. Razem patrzymy w przyszłość, przyszłość naszej planety.”
Z kolei kupując auto elektryczne od Mazdy, klient będzie mógł skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu instalacji PV oraz stacji ładowania od Alians OZE. Dzięki takiemu rozwiązaniu konsumenci mogą mieć w pełni ekologiczne rozwiązanie: samochód elektryczny, stację ładowania oraz instalację fotowoltaiczną. Proces sprzedaży instalacji PV Alians OZE będzie poszerzony o prezentację możliwości i zalet samochodów elektrycznych oraz o zaproszenie do przetestowania pierwszego elektrycznego modelu Mazdy.
„Widzimy bardzo duży potencjał w tej współpracy, bo klienci inwestujący w fotowoltaikę to świadomi odbiorcy, którzy myślą w kategoriach ekologicznych i ekonomicznych. Wiemy, że najczęściej mieszkają w domach jednorodzinnych lub segmentach i dysponują miejscem garażowym, w którym mogą korzystać z własnego gniazdka do ładowania samochodu elektrycznego. A skoro planują pozyskać czysty, tani prąd ze słońca, są dla nas naturalnymi adresatami elektrycznej Mazdy MX-30.” – mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
„Dla nas, współpraca z Mazdą jest szansą na stworzenie innowacyjnego rozwiązania na rynku polskim, gdzie będziemy oferować kompleksowe, zielone rozwiązanie e-mobility. Mazda jest globalnym graczem, który mocno stawia na rozwiązania OZE.” – dodaje Jakub Jadziewicz, ekspert rynku energii, Członek Zarządu Alians OZE. Dla Alians OZE jest to możliwość rozszerzenia swojej oferty produktowej, ale również możliwość współpracy z globalnym graczem, który prężnie działa w segmencie elektromobilności.
Co jeszcze o współpracy z Alians OZE mówi przedstawiciel Mazda Motor Poland? - „Firma Alians, jako ogólnopolski gracz z bardzo dobrą renomą i tysiącami zadowolonych klientów, jest dla nas doskonałym partnerem, który – podobnie jak doradcy handlowi w salonach Mazdy – najpierw bada potrzeby klientów, by zaproponować rozwiązania dopasowane do ich potrzeb. To podstawa zadowolenia z produktów i usług.” – podsumowuje Łukasz Paździor.
Czekamy na rozwój tego partnerstwa, wierząc, że współpraca ta przyniesie duże i korzystne owoce, nie tylko dla partnerów i klientów, ale przede wszystkim dla klimatu.
PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds
Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja
Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.









.gif)

|
|
|