Komunikaty PR

Nowe opony całoroczne i zimowe Dunlop do lekkich pojazdów dostawczych

2023-12-07  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.26 MB )

Firma Goodyear rozszerza ofertę opon marki Dunlop do lekkich samochodów dostawczych (Light Truck) o dwa nowe produkty w segmencie całorocznym i zimowym - Econodrive AS i Econodrive Winter. Nowe modele zapewnią użytkownikom dobre osiągi w każdych warunkach pogodowych, oferując przy tym długie przebiegi i trwałość. Opony będą dostępne odpowiednio w 17-tu i 19-tu rozmiarach dopasowanych do najpopularniejszych pojazdów dostawczych. 

Nowe modele poszerzą dotychczasową ofertę dla samochodów dostawczych, dołączając do opon letnich Econodrive i Dunlop Econodrive LT i tworząc kompleksową propozycję poszukiwaną na rynku. Badania pokazują, że segment opon do samochodów dostawczych wzrośnie do 2028 roku o 9,3% [1].

Dunlop Econodrive AS: wszechstronne osiągi i trwałość

Nowa opona całoroczna Dunlop Econodrive AS, wyposażona w zaawansowane technologie, oferuje użytkownikom pewne osiągi w każdych warunkach pogodowych, a także wysoką trwałość i długie przebiegi. Liczne lamele w bieżniku i innowacyjna mieszanka gumowa pozwalają skrócić drogę hamowanie oraz zapewniają dobrą przyczepność na mokrych drogach. Solidna konstrukcja opony czyni ją optymalnym wyborem do nawet najbardziej wymagających zastosowań. Natomiast głęboki bieżnik opony pozwala na długotrwałe użytkowanie, idealne dla całorocznej eksploatacji.

Dunlop Econodrive Winter: mocne zimowe osiągi

Innowacyjny wzór bieżnika w kształcie litery „V” poprawia odprowadzanie wody, zapewniając stabilne prowadzenie pojazdu na mokrej nawierzchni. Z kolei centralnie umieszczone rowki zostały zaprojektowane tak, aby chwytać śnieg i przylegać do niego, co zwiększa przyczepność opony podczas jazdy po zaśnieżonej drodze. Ponadto, dzięki wzmocnieniu klocków bieżnika łącznikami, opona zachowuje optymalną sztywność strukturalną, co przekłada się na lepszą wydajność i większą trwałość.

„Nowe produkty zostały dopasowane do różnorodnych potrzeb użytkowników. Wprowadzając je do naszej oferty stworzyliśmy kompleksową propozycję, która wpisuje się w aktualne trendy rynkowe. Segment opon do aut dostawczych wciąż się rozwija, co otwiera przed marką Dunlop nowe możliwości”, powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.

[1] Źródło: Versus 2023; wewnętrzne szacunki Goodyear oparte na danych rynkowych (Europa, z wyłączeniem Turcji i Rosji). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Opony Goodyear na wyposażeniu fabrycznym nowego Volkswagena Passat Variant Biuro prasowe
2024-02-29 | 11:00

Opony Goodyear na wyposażeniu fabrycznym nowego Volkswagena Passat Variant

Gama opon Goodyear została wybrana przez Volkswagena na oryginalne wyposażenie (OE) dla nowego modelu Passat Variant. Kierowcy będą mieć do wyboru opony letnie Goodyear EfficientGrip
Motoryzacja Nowa seria LMGT3 FIA WEC wystartuje w Katarze na oponach Goodyear
2024-02-28 | 10:40

Nowa seria LMGT3 FIA WEC wystartuje w Katarze na oponach Goodyear

Wraz z początkiem marca rozpocznie się nowa era w wyścigach GT, gdy na torze Lusail International Circuit w Katarze wystartuje pierwsza runda Długodystansowych Mistrzostw Świata (FIA WEC). W
Motoryzacja Klient na pierwszym miejscu, czyli co wpływa na sukces salonu VW FS STORE
2024-02-27 | 13:30

Klient na pierwszym miejscu, czyli co wpływa na sukces salonu VW FS STORE

Biznes to nie tylko wyniki i zyski – dla Volkswagen Financial Services STORE to także ludzie i relacje. Potwierdzają to wyniki ankiety dla klientów, którą przeprowadzono w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska odstaje od innych państw UE w leczeniu raka prostaty. Od kwietnia br. z programu lekowego mogą wypaść kolejne nowoczesne terapie [DEPESZA]

W Polsce każdego roku rak prostaty diagnozowany jest u 18 tys. mężczyzn. Średnio 25 proc. z nich w momencie rozpoznania ma już przerzuty, a nowotwór jest w stadium zaawansowanym. Tacy pacjenci nie kwalifikują się do leczenia chirurgicznego. Jedyną opcją są dla nich nowoczesne leki, dzięki którym rak może się zamienić w chorobę przewlekłą, a nie śmiertelną. W Polsce dostęp do takich terapii w ostatnich dwóch–trzech latach znacznie się poprawił, ale organizacje pacjenckie obawiają się, że od kwietnia br. z programu lekowego mogą wypaść dwa nowoczesne leki, co ograniczy im możliwości leczenia. Podkreślają też, że w naszym kraju konieczne jest ułatwienie dostępu do badań i wizyt u urologa, aby móc diagnozować raka prostaty na jak najwcześniejszym etapie.

Transport

Brak przepisów i odpowiedniej infrastruktury wstrzymuje rozwój autonomicznych pojazdów. Hamulcem są także obawy o bezpieczeństwo

Cyberzagrożenia, błędy w oprogramowaniu i konieczność dopasowania infrastruktury drogowej – to część barier, które stoją w tej chwili na drodze do rozwoju autonomicznego transportu. Jednak eksperci wskazują, że najistotniejsze są regulacje, które nie nadążają za rozwojem technologii. Obecnie część przepisów ruchu drogowego blokuje testowanie najnowocześniejszych systemów wspierających kierowców. Znowelizowanie prawa w tym obszarze resort infrastruktury zaplanował na I kwartał 2025 roku. Kolejnym wyzwaniem będzie przekonanie użytkowników do autonomicznego transportu.

Edukacja

Wpływ robotyzacji na rynek pracy będzie bardziej widoczny w ciągu dekady. To dobry czas na zaplanowanie zmian w systemie edukacji i zabezpieczenia społecznego

O automatyzacji i robotyzacji wiele mówi się w kontekście rynku pracy i zastępowania ludzi na niektórych stanowiskach, jednak obawy, że doprowadzą one do zapaści na rynku pracy i bezrobocia, wydają się przesadzone. Zdaniem ekspertów roboty częściowo odpowiedzą na problem niedoborów na rynku pracy związanych m.in. ze starzeniem się społeczeństwa, a ponadto wygenerują popyt na wiele nowych stanowisk. Pozytywne skutki automatyzacji są o tyle możliwe, że jest jeszcze sporo czasu, żeby przygotować się do zmian. Powinny one obejmować m.in. kwestie podnoszenia kompetencji cyfrowych i zabezpieczenia społecznego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.