Nowe prognozy dla sektora prywatnej opieki zdrowotnej na 2020 i 2021 rok
Marketing
PMR
Królewska 57
30-081 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com
Według ostatnich prognoz PMR odnośnie rynku prywatnej opieki zdrowotnej dynamika segmentu w latach 2020-2021 może być nieco niższa niż w roku 2019. Na taką prognozę wpłynęło spodziewane spowolnienie tempa wzrostu konsumpcji i płac, ustabilizowanie się bezrobocia oraz spadek liczby osób zatrudnionych. Czy możemy mówić jednak o zagrożeniu dla graczy rynkowych? O tym liderzy sektora prywatnej opieki zdrowotnej porozmawiają podczas Forum PMR: Private Healthcare 2021. Trendy, prognozy i kierunki rozwoju w Polsce, 19 marca 2020 w Warszawie.
Prywatny segment nie traci na atrakcyjności?
O potencjale sektora świadczy duża aktywność firm medycznych, jaką obserwujemy w ostatnim czasie. Największe prywatne firmy obecne na rynku w Polsce, takie jak Medicover, LUX MED i PZU, w ostatnich miesiącach intensywnie rozwijają swoją działalność. Dokonują tego zarówno przez otwarcia własnych placówek, jak i przejęcia. Ekspansja ma miejsce nie tylko w opiece specjalistycznej, ale również w stomatologii i badaniach diagnostyki obrazowej.
Jak zdaniem analityków PMR kształtują się prognozy na kolejny rok?
Uczestnicy wiosennego Forum Private Healthcare 2021, organizowanego przez PMR, będą mogli poznać i usłyszeć najnowsze prognozy PMR dla rynku prywatnej opieki zdrowotnej. To miejsce, gdzie zarządy firm świadczących prywatne usługi medyczne, oferujących abonamenty i ubezpieczenia, jak również produkty, usługi i technologie dla sektora, spotykają się by wspólnie omówić sytuację w sektorze prywatnej opieki zdrowotnej oraz optymalne strategie na nadchodzący rok. To także okazja do zapoznania się w pierwszej kolejności z najnowszymi danymi pochodzącymi z raportu PMR: „Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce 2020. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2020-2025”.
Branżowa debata roku – plany wiodących graczy i najważniejsze tematy
Dzięki obecności kluczowych graczy, Forum PMR Private Healthcare, jest miejscem pozyskania wiedzy i oceny potencjału w sektorze. Oparcie dla rozmów stanowią najnowsze dane makroekonomiczne i prognozy PMR – w szczególności dotyczące takich wskaźników jak: sprzedaż prywatnych usług zdrowotnych, abonamenty, ubezpieczenia, usługi stomatologiczne i telemedyczne.
W tym roku, swoją opinią i planami rozwoju, podzielą się przedstawiciele zarządu, m.in.: LUX MED., Medicover, PZU Zdrowie, Nestmedic, Telemedycna Polska, Szpital na Klinach i inni.
Dlaczego warto dołączyć?
Wspólne spotkanie wszystkich graczy to okazja do rzetelnej oceny rynku i otrzymania kompletu informacji rzutujących na planowane strategie na 2020 i 2021 rok. Pakiet najnowszych danych wraz z planami liderów to najlepsza odpowiedź na pytania o kształt sektora i przyszłych kierunków rozwoju. Warto tu być!
Więcej informacji o wydarzeniu: www.private-healthcare-forum.com
Kontakt do organizatora: events@pmrcorporate.com, tel.: + 48 12 340 51 43
Bezpłatny branżowy serwis informacyjny: https://healthcaremarketexperts.com/
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.