Nowe programy, nowy liner, nowa oprawa - 5 maja wystartowało radio SuperNova
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Pierwszym utworem, który pojawił się na antenie nowej stacji o godz. 6:00, był „Początek” z Męskiego Grania 2018 w wykonaniu Dawida Podsiadły, Korteza i Krzysztofa Zalewskiego. Piosenka rozpoczynała także każde pasmo. „To dla nas nowy początek, nowe otwarcie. Wchodzimy w tę przygodę z nową energią i bardzo podekscytowani. Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują” – mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa radia SuperNova. Do zespołu radia dołączyli nowi prowadzący, producenci programów i twórcy audycji.
Nowy liner stacji to „Gramy po polsku”. Na antenie pojawią się współczesne polskie przeboje, a także utwory z lat 80., 90. i powstałe po roku 2000. Stacja postawi także na promocję nowych brzmień i art popu.
Pasmo poranne poprowadzą znani z anteny radia WAWA Katarzyna Żochowska i Kuba Adamiak. „Przed wami SuperNovy Dzień!” rozpoczyna się od poniedziałku do piątku o godzinie 6:00, kończy o 9:00. Natomiast w soboty pojawi się na antenie o godz. 8:00 i potrwa do godz.10:00. Nowością w programie są m.in. „SuperRing Na Grubo” – autorski program Artura Jarząbka, który przeszedł do SuperNovej z Radia ESKA, oraz felieton „Śliwką w kompot” Marcina Śliwy, krakowskiego dziennikarza stacji. „SuperNovy Dzień” będzie tworzony we współpracy z dziennikarzami Grupy ZPR Media.
O godz. 9:00 rozpoczyna się pasmo towarzyszące „SuperGramy”, którego prowadzącym jest Dawid Wajda. O 12:00 Artur Jarząbek prezentuje godzinny program „SuperNova w samo południe”, w którym zawsze zajmuje się tematami, które rozgrzewają emocje. Do programu są zapraszani eksperci i słuchacze. W drugiej odsłonie pasma towarzyszącego „SuperGramy” mikrofon przejmuje od godz. 13:00 Mateusz Kwiatkowski, a o 15:00 program „Projekt
Popołudnie” rozpoczynają Piotr Jachim i Kamil Kowalski, którzy przedstawiają podsumowanie dnia. W programie najważniejsze wydarzenia omawiają dziennikarze Grupy ZPR Media, pojawią się w nim także stałe pozycje takie jak np. „SuperBiznes” czy „SuperSport”. Kolejna pozycja, która pojawi się na antenie radia, to „Miejskie granie – strefa kultury i nowej muzyki” Moniki Król.
W programie: art pop, nowa aspiracyjna muzyka, a także wywiady z artystami, twórcami kultury, premiery muzyczne, rekomendacje kulturalne. Program jest emitowany od poniedziałku do soboty od godz. 18:00 do 21:00. W sobotę w jego ramach o godz. 20:00 pojawi się „Super 13 – lista przebojów”.
W weekendy na antenie zagości pasmo „SuperWeekend” (sobota 10:00-18:00, niedziela 8:00-22:00), podczas którego będzie można posłuchać m.in. wywiadów z artystami, prowadzonych przez dyrektora muzycznego stacji Pawła Wiszniewskiego. Prowadzącymi SuperWeekend będą m.in. Piotr Grządkowski, Mateusz Kwiatkowski, Piotr Jachim i pozostali prezenterzy stacji.
„Bardzo ważne są dla nas sprawy lokalne. Stąd na naszej antenie każdego dnia pojawi się 13 serwisów lokalnych, lokalny „SuperTemat”, lokalne magazyny publicystyczne, prognozy pogody, wiadomości dla kierowców” – mówi Anna Paluszek.
Oprawę stacji przygotował Maciej Woźnica, producent Grupy ZPR Media, a w jinglach śpiewa Dede Negra znana m.in. z coveru „Mój jest ten kawałek podłogi”.
Równocześnie ze startem stacji uruchomiono nową stronę www.radiosupernova.pl i nową aplikację. „Będziemy udostępniać treści infotainmentowe z anteny jako podcasty na naszej stronie i w aplikacji, to dla nas ważny kierunek rozwoju” – mówi Paweł Szaniawski, prezes spółek, do których należą koncesje radia SuperNova.
SuperNova nadaje w 15 miastach: w Warszawie, Ostrołęce, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Wrocławiu, Jeleniej Górze, Opolu, Trzebnicy, Nowym Sączu, Rzeszowie, Łodzi, Szczecinie, Koninie oraz w Kielcach.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.