Nowość: Klienci Smartney mogą wybierać spośród 4 praktycznych pakietów usług
Informacje o sieci usługodawców i wsparcie w organizacji życia codziennego, pomoc prawna, infolinia medyczna i szpitalna, wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów lub lekarskie wizyty domowe, wsparcie specjalistów: elektryka, ślusarza, a nawet naprawa sprzętu RTV/AGD/PC – to tylko kilka usług, które są już dostępne dla klientów Smartney. Instytucja pożyczkowa, która w połowie kwietnia obchodziła pierwsze urodziny, we współpracy z AXA Assistance przygotowała 4 pakiety praktycznych usług pod nazwą Komfort24. To pionierska oferta w tym segmencie rynku. Na razie jest ona dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash, ale kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.
- Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem - dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii. To istotne zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nasze zdrowie i profesjonalne porady dostępne bez wychodzenia z domu są szczególnie ważne – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.
Pożyczka & pakiet usług dodatkowych
Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru jest pakiet Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. Co ważne, czas trwania usługi to 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.
- O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży oraz Członek Zarządu AXA Assistance.
Projekt powstał we współpracy z AXA Assistance, liderem tego typu rozwiązań na rynku instytucji pożyczkowych w Polsce. Na razie oferta jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale w przyszłości pakiety będzie można kupić też online. – W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość, oraz potrzeby z nią związane, zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.
Jakie usługi klient może otrzymać w ramach 4 pakietów Komfort24?
|
- Informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty
- Telefoniczna informacja prawna
- Infolinia medyczna i szpitalna
- Stomatologiczny program rabatowy
- Usługi elektryka
- Usługi ślusarza
- Całodobowe Centrum Rezerwacyjne (organizacja wizyt u lekarza i badania)
- Wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów (4 rodzaje)
- Wizyty domowe lekarzy
- Kreator dokumentów prawnych
- Usługi innych specjalistów domowych
- Naprawa sprzętu RTV/AGD/PC (do 900 PLN , 1 raz)

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.