Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium

Do portfolio marki Hellena dołączyły napoje niegazowane Premium w ulubionych, tradycyjnych smakach. Nowości stanowią połączenie wody mineralnej i uwielbianych polskich owoców z wysoką, 20 proc. zawartością naturalnego soku owocowego. W nowej linii znajdują się produkty: Jabłko z wiśnią, Jabłko z gruszką, Jabłko z pomarańczą, Czerwone jabłko i Jabłko z owocami leśnymi.
Napoje niegazowane Hellena Premium doskonale gaszą pragnienie. Wybornie smakują schłodzone, podane solo lub w zestawieniu z dodatkami (ziołami, owocami, przyprawami). Zupełnie innego wymiaru smakowego i indywidualnego charakteru nabiorą poprzez dodanie np. listka mięty, kilku kropki soku z cytryny, szczypty cynamonu czy plasterka świeżego imbiru.
Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, nowości są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie wymagają konserwacji chemicznej. Produkty nie mają sztucznych konserwantów, barwników ani słodzików. Zawierają wyłącznie naturalny cukier - w wyważonej ilości, by skutecznie dodawać energii.
Produkty z linii Hellena Premium są oferowane w opakowaniach 1,75 l. Są idealne do wspólnych posiłków i spotkań z najbliższymi. Pełne smaku napoje zamknięto w nowej, charakterystycznie wytłaczanej i „taliowanej” poręcznej butelce, zapewniającej komfort i wygodę użytkowania. Grafika na etykietach jest nowoczesna, dynamiczna, soczyście owocowa, nawiązującą wprost do smaków poszczególnych produktów.
Produkty są dostępne w szerokiej sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Linia: Hellena Premium
Produkty:
Hellena Jabłko z wiśnią, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z gruszką, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z pomarańczą, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Czerwone jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z owocami leśnymi, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.