Komunikaty PR

Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium

2020-07-16  |  01:00
Biuro prasowe

Do portfolio marki Hellena dołączyły napoje niegazowane Premium w ulubionych, tradycyjnych smakach. Nowości stanowią połączenie wody mineralnej i uwielbianych polskich owoców z wysoką, 20 proc. zawartością naturalnego soku owocowego. W nowej linii znajdują się produkty: Jabłko z wiśnią, Jabłko z gruszką, Jabłko z pomarańczą, Czerwone jabłko i Jabłko z owocami leśnymi. 

Napoje niegazowane Hellena Premium doskonale gaszą pragnienie. Wybornie smakują schłodzone, podane solo lub w zestawieniu z dodatkami (ziołami, owocami, przyprawami). Zupełnie innego wymiaru smakowego i indywidualnego charakteru nabiorą poprzez dodanie np. listka mięty, kilku kropki soku z cytryny, szczypty cynamonu czy plasterka świeżego imbiru.

Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, nowości są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie wymagają konserwacji chemicznej. Produkty nie mają sztucznych konserwantów, barwników ani słodzików. Zawierają wyłącznie naturalny cukier  - w wyważonej ilości, by skutecznie dodawać energii.

Produkty z linii Hellena Premium są oferowane w opakowaniach 1,75 l. Są idealne do wspólnych posiłków i spotkań z najbliższymi. Pełne smaku napoje zamknięto w nowej, charakterystycznie wytłaczanej i „taliowanej” poręcznej butelce, zapewniającej komfort i wygodę użytkowania. Grafika na etykietach jest nowoczesna, dynamiczna, soczyście owocowa, nawiązującą wprost do smaków poszczególnych produktów.

Produkty są dostępne w szerokiej sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.


Producent: Colian Sp. z o.o.

Linia: Hellena Premium

Produkty:

Hellena Jabłko z wiśnią, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Hellena Jabłko z gruszką, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Hellena Jabłko z pomarańczą, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Hellena Czerwone jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł  

Hellena Jabłko z owocami leśnymi, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.