Nowość na rynku - dedykowane etykiety samoprzylepne COVID dla wybranych branż
Seria etykiet Etisoft_znaczy bezpieczeństwo pomaga dostosować obiekt do nowych wytycznych w zakresie utrzymania higieny, bezpiecznej odległości i dystansu społecznego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób. Etykiety samoprzylepne są projektowane i testowane w warunkach produkcyjnych, magazynowych i biurowych.
Etykiety samoprzylepne – rodzaje
We wprowadzonej właśnie na rynek serii etykiet znajdują się:
- Etykiety samoprzylepne informacyjne
- Etykiety samoprzylepne nakazu i zakazu
Obie powyższe kategorie mogą być przeznaczone do klejenia na ściany, szyby, czy blaty stołów. Sprawdzą się zarówno na powierzchniach typu szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz także na powierzchniach tapicerowanych i sztucznej skórze. Etykiety są wykonane z błyszczącej folii samoprzylepnej pokrytej laminatem zabezpieczającym nadruk przed ścieraniem oraz działaniem środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Zastosowany klej zapewnia odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni i jednocześnie bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania .
- Etykiety samoprzylepne na podłogę
Etykiety wykonane z trwałego grubego poliestru z poliwęglanowym laminatem, który skutecznie chroni nadruk przed ścieraniem i zabezpiecza go przed działaniem środków czyszczących i detergentów. Zastosowany trwały klej zapewnia bardzo dobrą przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane. Grubość etykiety to około 0,3mm.
Gotowe pakiety dla branż
Wśród propozycji znaleźć można także gotowe pakiety dedykowane poszczególnym podmiotom:
- Zestaw Etykiet COVID dla HoReCa i Fit&Gym, - zawiera kolekcję 82 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości hoteli, restauracji i kawiarni oraz klubów fitness.
- Zestaw Etykiet COVID dla Instytucji publicznych i Banków - zawiera kolekcję 145 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w urzędach, bankach, instytucjach kultury i obiektach sportowo-widowiskowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Przemysłu - zawiera kolekcję 119 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych, zarówno w halach produkcyjnych, magazynach, pomieszczeniach socjalnych oraz w obszarze biura i administracji.
- Zestaw Etykiet COVID dla Sklepów i Punktów usługowych - zawiera kolekcję 28 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości małych punktów usługowych i sklepowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Szkół - zawiera kolekcję 87 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w placówkach oświatowych.
Więcej informacji: https://sklep.etisoft.pl/pl/c/Etykiety/23
![Rynek faktoringu wychodzi z impasu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1154462394,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rynek faktoringu wychodzi z impasu
![Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_534785061,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?
![Konferencja Kadry Bez Granic vol.7](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1769562259,w_282,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Konferencja Kadry Bez Granic vol.7
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.