Komunikaty PR

Nowość na rynku - dedykowane etykiety samoprzylepne COVID dla wybranych branż

2020-10-06  |  10:00

Seria etykiet Etisoft_znaczy bezpieczeństwo pomaga dostosować obiekt do nowych wytycznych w zakresie utrzymania higieny, bezpiecznej odległości i dystansu społecznego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób. Etykiety samoprzylepne są projektowane i testowane w warunkach produkcyjnych, magazynowych i biurowych.

Etykiety samoprzylepne – rodzaje

We wprowadzonej właśnie na rynek serii etykiet znajdują się:

  • Etykiety samoprzylepne informacyjne
  • Etykiety samoprzylepne nakazu i zakazu

Obie powyższe kategorie mogą być przeznaczone do klejenia na ściany, szyby, czy blaty stołów. Sprawdzą się zarówno na powierzchniach typu szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz także na powierzchniach tapicerowanych i sztucznej skórze. Etykiety są wykonane z błyszczącej folii samoprzylepnej pokrytej laminatem zabezpieczającym nadruk przed ścieraniem oraz działaniem środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Zastosowany klej zapewnia odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni i jednocześnie bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania .

  • Etykiety samoprzylepne na podłogę

Etykiety wykonane z trwałego grubego poliestru z poliwęglanowym laminatem, który skutecznie chroni nadruk przed ścieraniem i zabezpiecza go przed działaniem środków czyszczących i detergentów. Zastosowany trwały klej zapewnia bardzo dobrą przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane. Grubość etykiety to około 0,3mm.

 

Gotowe pakiety dla branż

Wśród propozycji znaleźć można także gotowe pakiety dedykowane poszczególnym podmiotom:

  • Zestaw Etykiet COVID dla HoReCa i Fit&Gym, - zawiera kolekcję 82 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości hoteli, restauracji i kawiarni oraz klubów fitness.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Instytucji publicznych i Banków - zawiera kolekcję 145 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w urzędach, bankach, instytucjach kultury i obiektach sportowo-widowiskowych.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Przemysłu - zawiera kolekcję 119 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych, zarówno w halach produkcyjnych, magazynach, pomieszczeniach socjalnych oraz w obszarze biura i administracji.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Sklepów i Punktów usługowych - zawiera kolekcję 28 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości małych punktów usługowych i sklepowych.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Szkół - zawiera kolekcję 87 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w placówkach oświatowych.

Więcej informacji: https://sklep.etisoft.pl/pl/c/Etykiety/23

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rynek faktoringu wychodzi z impasu Biuro prasowe
2024-07-30 | 12:00

Rynek faktoringu wychodzi z impasu

W I półroczu 2024 r. polscy faktorzy ponownie zanotowali wzrost obrotów. Sfinansowali działalność krajowych przedsiębiorstw na kwotę 228,3 mld zł, czyli o 1,1 proc. wyższą
Firma Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?
2024-07-25 | 13:00

Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?

Lato, słońce za oknem, koledzy i koleżanki zza sąsiednich biurek na urlopie, social media „atakują” zdjęciami z pięknych starówek, plaż, górskich
Firma Konferencja Kadry Bez Granic vol.7
2024-07-24 | 11:00

Konferencja Kadry Bez Granic vol.7

Czy zastanawialiście się, jak bezpiecznie i świadomie działać w dynamicznie zmieniającym się świecie? Jakie zagrożenia i mity związane z zatrudnianiem cudzoziemców oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.