Nowość na rynku - dedykowane etykiety samoprzylepne COVID dla wybranych branż
Seria etykiet Etisoft_znaczy bezpieczeństwo pomaga dostosować obiekt do nowych wytycznych w zakresie utrzymania higieny, bezpiecznej odległości i dystansu społecznego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób. Etykiety samoprzylepne są projektowane i testowane w warunkach produkcyjnych, magazynowych i biurowych.
Etykiety samoprzylepne – rodzaje
We wprowadzonej właśnie na rynek serii etykiet znajdują się:
- Etykiety samoprzylepne informacyjne
- Etykiety samoprzylepne nakazu i zakazu
Obie powyższe kategorie mogą być przeznaczone do klejenia na ściany, szyby, czy blaty stołów. Sprawdzą się zarówno na powierzchniach typu szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz także na powierzchniach tapicerowanych i sztucznej skórze. Etykiety są wykonane z błyszczącej folii samoprzylepnej pokrytej laminatem zabezpieczającym nadruk przed ścieraniem oraz działaniem środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Zastosowany klej zapewnia odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni i jednocześnie bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania .
- Etykiety samoprzylepne na podłogę
Etykiety wykonane z trwałego grubego poliestru z poliwęglanowym laminatem, który skutecznie chroni nadruk przed ścieraniem i zabezpiecza go przed działaniem środków czyszczących i detergentów. Zastosowany trwały klej zapewnia bardzo dobrą przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane. Grubość etykiety to około 0,3mm.
Gotowe pakiety dla branż
Wśród propozycji znaleźć można także gotowe pakiety dedykowane poszczególnym podmiotom:
- Zestaw Etykiet COVID dla HoReCa i Fit&Gym, - zawiera kolekcję 82 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości hoteli, restauracji i kawiarni oraz klubów fitness.
- Zestaw Etykiet COVID dla Instytucji publicznych i Banków - zawiera kolekcję 145 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w urzędach, bankach, instytucjach kultury i obiektach sportowo-widowiskowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Przemysłu - zawiera kolekcję 119 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych, zarówno w halach produkcyjnych, magazynach, pomieszczeniach socjalnych oraz w obszarze biura i administracji.
- Zestaw Etykiet COVID dla Sklepów i Punktów usługowych - zawiera kolekcję 28 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości małych punktów usługowych i sklepowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Szkół - zawiera kolekcję 87 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w placówkach oświatowych.
Więcej informacji: https://sklep.etisoft.pl/pl/c/Etykiety/23
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.