Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. Nowy subbrand Dobry Chrup od Lajkonika idealnie wpisuje się w te trendy.
– Konsumenci szukają takich produktów, które spełniają ich oczekiwania pod kątem wartościowych składników oraz pasują do stylu życia, a przede wszystkim są pyszne i chrupiące – nasz nowy subbrand Dobry Chrup jest odpowiedzią na te potrzeby – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, Senior Brand Manager Lajkonik i dodaje – Nasze produkty to połączenie przyjemności ze smacznych przekąsek ze składnikami najwyższej jakości. Wierzymy, że Dobry Chrup, a szczególnie nasza nowość, czyli krakersy obficie posypane ziarnami, staną się towarzyszem codziennego życia naszych konsumentów.
Dobre receptury, doskonały smak
Krakersy obficie posypane ziarnami to nowy, bardzo chrupiący i wyśmienity produkt Dobry Chrup z mąki pełnoziarnistej. Jego wyjątkowy smak pochodzi z połączenia ziaren chia, lnu oraz sezamu, którymi obficie posypane są krakersy. Ta niezwykła kompozycja ziaren dodaje niepowtarzalnego aromatu i przyjemnej chrupkości, a także stanowi również źródło błonnika. Produkt posmakuje fanom roślinnych przekąsek, gdyż jest w pełni wegański.
Jednak Dobry Chrup marki Lajkonik to nie jeden, a aż trzy bogate w ziarna przekąski wypiekane w piecu. Poza krakersami, w ofercie konsumenci znajdą również bajgle z ziołami prowansalskimi oraz paluchy pełne ziaren. Ich podstawowym składnikiem jest mąka dostarczana przez młyny, z którymi marka Lajkonik współpracuje od lat.
Paluchy pełne ziaren oraz bajgle z ziołami prowansalskimi, znane wcześniej jako przekąski Wypiekarnia, zmieniają swoje opakowanie i dołączają do subrange Dobry Chrup, jednocześnie zwiększając swoją gramaturę do 100 g. Produkty te powstają na zakwasie, a dzięki powolnemu wyrastaniu ciasta, zachwycają chrupkością i wyjątkowym smakiem.
Marka Lajkonik realizuje szeroko zakrojoną kampanię marketingową m.in. w telewizji, kinie, digitalowych i outdoorowych kanałach komunikacji, w sklepach, a także działania w social mediach oraz influencer marketingu.
Przekąski Dobry Chrup są już dostępne na półkach sklepowych, a ich gramatura wynosi 100 g.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.